Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pari kysäriä uudesta ajokistani

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Pari kysäriä uudesta ajokistani

Tuli hommattua tuollainen Allroad 2.7T, jossa näkyy olevan kaikki mahdolliset varusteet, mitä on olemassa pl. navigointi. Tuossa on myös tuo Homelink-vehje (auto on ollut jenkeissä alunperin), joten toimiiko se edes täällä Euroopassa olevilla taajuuksilla? Mulla on Novofermin nosto-ovi ja se toimii radiolla.

Vuosimalli on 2001, onko jotain yleistä tiedossa olevaa heikkoa kohtaa tuossa autossa?

Saako tuohon noita kromipeilejä mistään kohtuudella? Tai kuoria?

Comment

Haku sanalla Allroad näytti tuovan muutamia viestiketjuja joissa otsikon perusteella voisi arvella olevan potentiaalisia vikapaikkoja. Ilmeisesti ainakin huohotin ja ilmajouset on mahdollisia vikakohteita. Kokeilisitko hakua itsekin?

Comment

Kromikuoria esim. http://www.slamit.net/product_info.p...oducts_id=5235

Comment

Juu, osaan käyttää hakuja kyllä. Kysymykseni johtui lähinnä siitä, että oletan, että muissakin audeissa (joista minä en vielä tiedä) on todennäköisesti samoja komponentteja, kuten esim tuo 2.7T -kone. Eli jos jollakin on toinen audi jossa on sama kone, on ongelma todnäk myös minun audissani, mutta haku "allroad" ei kerro sitä viestiketjua.

Comment

2.7T on piilotettu ainakin A6 (C5) ja S4 (B5) sekä RS4 (B5). Viritysasteet sitten vaihtelee jonkin verran. Muistelen että A6:n ja Allroadin pellin alla on miedoimmat ja RS4:n pellin alla sitten kireimmät versiot. Allroadin korihan on melko pitkälti C5-mallin korin kanssa yhtenevä joten sieltäkin löytynee sitten tiedonmurusia. Kannattaa selvittää moottorikoodi (löytyy esim. huoltokirjan kannesta) ja tehdä haku sillä.

Comment

Working...
            X