Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

JVC kd-av7001 sekoilee pakkasella

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• JVC kd-av7001 sekoilee pakkasella

Pistin autoon pari viikkoa sitten uuden Jvc kd-av7001 soittimen.
    Toimi hienosti ensimmäisen viikon mutta nyt kun alkoi tämä pakkasjakso niin soitin alkoi temppuilemaan. Oireet: lukee levyä miten sattuu ja näyttö tilttaa.
    Onko muilla kenties ollut samanlaisia ongelmia? (muillakin merkeillä?)
    Katsoin käyttöohjeesta ja siellä lukee mustaa valkoisella että käyttölämpötila on 0 - 40 astetta. Eli pakkasta ei siedä tuo laite yhtään?

Mulla on JVC:n KD-AVX33 ja hirveen tutulle kuullostaa nuo ongelmat. Oon jo aatellu, että pitäs viedä varmaan huoltoon tuo romu mutta jos se sitten vaan johtuu pakkasesta.

Comment

Kuinkas...

...sulla siis noi oireilee pakkasella? Kuinkas muuten...esim jos lämpötila reilusti plussan puolella, onko ongelmaa?

Comment

Itsellä puolisen vuotta vanha LG:n soitin autossa. Ihan samoja ongelmia esiintynyt pakkasilla, eli näyttö tilttailee ja levynluenta vähän heikkoa. Usb-lähtökin sekoilee sun muuta. Ja käyttöliittymä takkuilee. Takuuhuollossa käytin jonkin aikaa sitten, oli kuulemma kosteus ja pakkanen tehnyt temppuja juotoksille sun muuta. Ja eiköhän huollon jälkeen seuraavat pakkaset tulleet ja samaa ongelmaa. Eli katsellaan lämpimiä säitä odotellen. Näitä autosoitinten perusvikoja, wanha kunnon kasettimankka niin ei ongelmia tule ;)

Comment

Levysoittimen soittamattomuus johtuu mulla kyllä pakkasesta. Tosta näyttöjutusta en oo ihan varma kun etupaneelin painelu välillä auttaa. Kaksi talvea toi on kohta ollut enkä muista että viime talvena olisi ollut ongelmia näytön kanssa.

Comment

Working...
          X