Niih eli ois audissa "pikkasen" sähkövikaa luetellaas näin aluks mitä kaikkee on vikana. Eli kyseessä Audi 80 -88 1.6 kaasarikoneella.
Eli heti aluksi vois sanoa että jarruvalot ei syty jarrua painettaessa. Oisko johdot menny poikki luukun kanteen hinkatessaan?
Takasumari nappi pitää olla päällä että mittariston valot, hanskiksen ja rekkarin valot palaa, ja sulake ei kestä muutamaa päivää pidempää, mutta kun on ehjä sulake niin ei tarvitse erikseen pitää takasumarin nappia pohjassa.
Sitten nopeusmittari simahti 3 viikkoa sitten mutta kiekkamittari ja sun muut heebelit toimi normaalisti. Mittari heräs henkiin viikon päästä sammumisestaan mutta viisari jojotti aika pahasti kun ajoi, mutta lopetti toiminnan pienen ajon jälkeen. Viikko vielä lisää niin meinasi kierroslukumittarikin tehdä saman tempun alkoi pilkkimään pahasti mutta korjaantui itsestään (onneksi). Nopeusmittarin liitin vaihdelaatikkoon on puhdistettu mutta itse anturia ei ole irti otettu.
Ja sitten vielä semmoinen että kun persgrilliä pitää päällä asennossa 6, ja kun penkki on lämmennyt maksimiin niin alkaa kauhea nakutus kuskin jalkatilassa. Naputus on pienempää kun pitää pienemmällä teholla (4 asennossa kohtuu hiljainen). Ja nyt kaiken kukkuraksi kuskinpuolen grilli ei enää lämmitä. En ole vielä jaksanu katsoa johtoja läpitte mutta pelkääjän puolen penkissä lämmittää oikeen mukavasti.
Eli heti aluksi vois sanoa että jarruvalot ei syty jarrua painettaessa. Oisko johdot menny poikki luukun kanteen hinkatessaan?
Takasumari nappi pitää olla päällä että mittariston valot, hanskiksen ja rekkarin valot palaa, ja sulake ei kestä muutamaa päivää pidempää, mutta kun on ehjä sulake niin ei tarvitse erikseen pitää takasumarin nappia pohjassa.
Sitten nopeusmittari simahti 3 viikkoa sitten mutta kiekkamittari ja sun muut heebelit toimi normaalisti. Mittari heräs henkiin viikon päästä sammumisestaan mutta viisari jojotti aika pahasti kun ajoi, mutta lopetti toiminnan pienen ajon jälkeen. Viikko vielä lisää niin meinasi kierroslukumittarikin tehdä saman tempun alkoi pilkkimään pahasti mutta korjaantui itsestään (onneksi). Nopeusmittarin liitin vaihdelaatikkoon on puhdistettu mutta itse anturia ei ole irti otettu.
Ja sitten vielä semmoinen että kun persgrilliä pitää päällä asennossa 6, ja kun penkki on lämmennyt maksimiin niin alkaa kauhea nakutus kuskin jalkatilassa. Naputus on pienempää kun pitää pienemmällä teholla (4 asennossa kohtuu hiljainen). Ja nyt kaiken kukkuraksi kuskinpuolen grilli ei enää lämmitä. En ole vielä jaksanu katsoa johtoja läpitte mutta pelkääjän puolen penkissä lämmittää oikeen mukavasti.
Comment