Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 -96 audin hälyjen toiminta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 -96 audin hälyjen toiminta

Pitäskö tossa autossa vilkut käydä päällä silloin kun hälytin laitetaan päälle/pois?
    Kun omassani tänään on alkanut yhtä äkkiä vänkärin puolen vilkku välähtään (noin 3sek ajan)
    kun hälyt laitetaan päälle. Ennen on pelkästään kuulunut tuo pieni tööttäys kun oon pistänyt päälle.

Mulla ainakin A6 97, vilkut välähtää ja kuuluu se pieni tööttäys.

Comment

Mulla -96 A6.ssa kuuluu ainoastaan torven töräys kun lukitsen auton. Avattaessa ei mitään
      merkkiääntä tai vilkahduksia. Autossa infrapuna kaukosäädin (samat toiminnot
      myös avainta lukossa kiertäessä). Pitäiskö tossakin olla jotakin elämää vilkuissa?

Comment

Aika vaihtelevaa taitaa olla toiminta kyllä. Itsellä A4 98 vilkahtaa pelkät vilkut, kun kaukolla laittaa hälyä päälle/pois.
        Eli kaikki variaatiot näyttää olevan mahdollisia: pelkät vilkut, pelkkä ääni ja molemmat. En sitten tiedä lieneekö esim. VAG-COMilla mahdollisuuksia kytkeä em. toimintoja päälle/ pois.

Comment

Täällä vilkkuu ja piippaa. Muistaakseni avattaessa 1xvilkku + piippaus ja lukittaessa 2xvilkku+ 2x piippaus.

Tai jotakin sinnepäin, mutta avaus- ja lukitusefektit ovat erilaiset.

Comment

Yleensä tuo vaihtelee sen mukaan, laitetaanko päälle vai pois. Eli juurikin yksi valoääni aktivoitaessa ja sammuttaessa kaksi. Minulla toimii vastaavasti myös ei-eurooppaan-tarkoitetussa after-market -laitteessa.

Comment

oiskohan vag-com:illa mahdollisuus laittaa nuo vilkut toimiin samanaikaisesti? Näkisi selvästi onko lukossa vai ei.

Comment

Jostakin huoltomanuaalista luin että tuon voi valita, siinä oli useita erilaisia variaatioita. Vag-comia siis käyttöön...

Comment

Minulla -98 A4:ssa vilkkuu vain, tööttäyksiä ei kuulu.

Pitää tutkia asiaa kun saan VAG-COM piuhan.

Ross-techin sivuilla löytyi tuollainen:

C11,+01024 - Confirmation anti-theft warning sytem horn activation

Comment

Kuulin jostakin, että olis määräykset muuttuneet jossakin vaiheessa. Uudemmissa (en tiedä vuosimallia) ei enää olisi sallittu äänimerkkiä vaan ainoastaan vilkun vilkahdukset. Tämä perustuu vain kuulopuheisiin. Joku saattaa tietää totuuden....
                    Onkohan tuo vilkku-välkky-töräys yhdistelmä/variaatio tosiaan valittavissa noissa lähes museoikäisissä (lue -96) originaali hälyissä tuolla VAG-comilla. Opastakaa viisaammat maallikkoa.

Comment

Timo: kuulostaisi loogiselta. Mulla törähti (lukittaessa) '97 mallisessa, ja nyt '00 mallinen vain "vilauttelee". Kerran lukittaessa ja kahdesti avattaessa.

Tuo vain lukittaessa törhdys olikin oikeastaan hyvä, sillä avattaessa (jos joku olisi avaimet saanut käsiinsä), ei autoa olisi löytynyt vain avaus -painiketta käytettäessä, kun ei antanut mitään ulos näkyvää merkkiä (sisävalot syttyivät kuitenkin, eli pimeällä olisi löytynyt)

Comment

Working...
                      X