Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 vm.2006 huoltovälin nollaus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    a4 vm.2006 huoltovälin nollaus

    haulla ei löytynyt vastausta eli kuinkas tuolla vag comilla saa nollattua huoltoväli näytön? Aiemmin näyttänyt kilometrimäärän mitä on jäljellä seuraavaan huoltoon. Huoltoväli nollattu boschin testerillä jonka jälkeen näyttänyt pelkkää katkoviivaa näytössä.

    #2
    Alkuperäinen kirjoittaja AR Näytä viesti
    haulla ei löytynyt vastausta eli kuinkas tuolla vag comilla saa nollattua huoltoväli näytön? Aiemmin näyttänyt kilometrimäärän mitä on jäljellä seuraavaan huoltoon. Huoltoväli nollattu boschin testerillä jonka jälkeen näyttänyt pelkkää katkoviivaa näytössä.
    Onko autolla ajettu nollauksen jälkeen yli 500km ?

    Comment


      #3
      on ajettu

      Comment


        #4
        Hmm, minulla heräsi kyllä näyttö siinä 430 km kohdalla. Ja tosiaan manuaali sanoo että voi mennä 500 km ennen kuin herää. Minä kun en tunne tuota Boschin testeriä niin paha mennä sanomaan että mikä siinä on. Longlife-pelejähän ei saa nollata kuten ne muut, vaan siinä on muutama muu arvo mitä pitää räplätä.

        Minulla näytti nimenomaan katkoviivaa.

        Tuossa tuo threadi: http://www.audiclub.fi/forum/showthread.php?t=47581

        Comment


        • #5
          Teetin itse just longlife-huollon. Nollattiin kanssa jollakin yleistesterillä tuo huoltoväli (Teetin tuttavan korjaamolla). Katsoin itse homman vierestä. Siinä oli nollaamiseen kaksi vaihtoehtona muistaakseni SERVICE! ja toinen oli jotain tyyliin SERVICE! ---km ---days. Valittiin tuo eka, kun mulla oli jo tuo varoitus huollosta päällä. Luulisin, että oletuksen pitää tuon LL-huoltovälin, kun tähänkin saakka ollut.

          Nyt näyttää tuota katkoviivaa päivien ja kilometrien mukaan kuten aina huollon jälkeen. On kyl vasta ajettu alle 200km sen jälkeen, joten odotellaan.

          Semmoinen homma vielä tuosta huoltovälistä mitä olen aiemminkin ihmetellyt eikä kukaan ole juuri kommentoinut. Aiemmin olen teettänyt huollot merkkiliikkeessä ja LL-huoltoja olleet. Viimeinen huolto oli 24.11.2007 ja nyt tarjosi uutta huoltoa helmikuun alussa. Mulla oli yli 5000km näytön mukaan huoltoon, mutta päivät loppui kesken? Sama kävi aiemminkin, että kilometrejä huoltoon jäljellä, mutta päivät loppuvat vaikka vähän yli vuosi ajettu. Liikkeestäkin silloin aiemmin kysyin eikä vastattu oikeastaan mitään... Tuntuu vaan, että liikkeessä on säädetty tuon huoltovälin kanssa. Molemmilla kerroilla kilsoja alle 18000km ja viimeksi 13000km!

          Comment


            #6
            joo vaati tuon reilun 500km ajoa... kohellettu vaan sen nollauksen kanssa kun nyt on huoltoväli 15tkm...

            Comment


              #7
              Jos muuttaa VCDS:llä longlifen kiinteeks niin pitääkö siltiki ajaa se 500km että näyttöön tulee jotain lukemia?

              Comment

              Working...
              X