Olen uusi tällä foorumilla sillä vasta harkitsen S2:n ostamista ja nyt kaipailisin tietoa äskettäin koeajamaani yksilöön liittyen.
Koeajolla havaitsin seuraavia vikoja:
Lämpötilan merkkivalo alkoi vilkkua autocheckissä: Lämpömittari ei noussut 70 astetta korkeammalle koeajon aikana, mutta kun auton jätti tyhjäkäynnille alkoi flekti huutaa aika pian.
Seurasin myös öljynpainemittaria joka oli kierroksista riippumatta kokoajan melkein 5 bar? Käsittääkseni sen pitäisi olla tyhjäkäynnillä luokkaa 1,5 bar??
Myös huutomerkki (!) vilkkui autocheckissä ja mielestäni jarrut tuntuvat aavistuksen tehottomilta. ABS toimi kyllä kovan mekkalan säestämänä.
Viittaako tämä jarrutehostajan painesäiliön vuotoon vai johonkin anturivikaan?
Maantienopeuksissa ajettaessa kun kaasun löysäsi ja painoi uudelleen, kuului kardaanista tms kolahdus, mutta liekö tämä normaalia?
Kiihdyttäessä vähän ripeämmin ahtopaine kohosi 5500-6000 kierroksen kohdalla noin 0.8 bar, kuinka paljon S2 pitäisi ahtaa. Omistajan mukaan autossa on liki 300 hv
Kaikki tieto tai ehdotukset ovat tervetulleita
Koeajolla havaitsin seuraavia vikoja:
Lämpötilan merkkivalo alkoi vilkkua autocheckissä: Lämpömittari ei noussut 70 astetta korkeammalle koeajon aikana, mutta kun auton jätti tyhjäkäynnille alkoi flekti huutaa aika pian.
Seurasin myös öljynpainemittaria joka oli kierroksista riippumatta kokoajan melkein 5 bar? Käsittääkseni sen pitäisi olla tyhjäkäynnillä luokkaa 1,5 bar??
Myös huutomerkki (!) vilkkui autocheckissä ja mielestäni jarrut tuntuvat aavistuksen tehottomilta. ABS toimi kyllä kovan mekkalan säestämänä.
Viittaako tämä jarrutehostajan painesäiliön vuotoon vai johonkin anturivikaan?
Maantienopeuksissa ajettaessa kun kaasun löysäsi ja painoi uudelleen, kuului kardaanista tms kolahdus, mutta liekö tämä normaalia?
Kiihdyttäessä vähän ripeämmin ahtopaine kohosi 5500-6000 kierroksen kohdalla noin 0.8 bar, kuinka paljon S2 pitäisi ahtaa. Omistajan mukaan autossa on liki 300 hv
Kaikki tieto tai ehdotukset ovat tervetulleita
Comment