Eli vaihdoin tänään ton chorus kasettirammarin jvc:n mp3 rammariin... vähän kyllä jännitti piuhojen kans ku oon täältä lukenut noita juttuja... eli autossa oli ISO liittimet ja vaihdoin siitä ne virtapiuhat ristiin ja hyvin pelaa (paitsi takakajarit), kelt ja pun liitin autosta jäi käyttämättä, keltainen ilmeisesti se bose systeemi,? punaiseen tulee vain yksi piuha?
Elikkäs varsinainen kysymys on että toimiiko takakajarit jos lyön mankan RCA lähdöistä piuhat bosen liittimeen/piuhoihin esim. sokeripalalla?
vai tarviiko jonku "boxin" väliin?
esim.
Mulla on jäänyt jostain kasettirammari ajoilta tommonen kaiutinlähtö->rca muunnin jossa on molemmille lähdöille erillinen "volumepotikka" jos sen löis mankan kajarilähdön ja bose plugin väliin?
ja mitä kaikkea muuta oleellista pitäs tietää?
Elikkäs varsinainen kysymys on että toimiiko takakajarit jos lyön mankan RCA lähdöistä piuhat bosen liittimeen/piuhoihin esim. sokeripalalla?
vai tarviiko jonku "boxin" väliin?
esim.
Mulla on jäänyt jostain kasettirammari ajoilta tommonen kaiutinlähtö->rca muunnin jossa on molemmille lähdöille erillinen "volumepotikka" jos sen löis mankan kajarilähdön ja bose plugin väliin?
ja mitä kaikkea muuta oleellista pitäs tietää?
Comment