TT 165 kw työntää kosteutta sisään. Ikkunat huurtuvat vasta sitten kun kone lämmennyt ja lämppäri alkaa puhaltaa. Ongelma korjaantuu, kun laittaa tuulilasin huurteenpoistonapista puhalluksen joksikin aikaa kovalle. Sen jälkeen pysyy yleensä normaali auto-asennossakin huurut pois. Kummallista on, että huurtumista ei tapahdu aina. Joskus ikkunat pysyvät kirkkaina, vaikka lämpötila on sama, esim. kuten nyt nollan kieppeillä.
Raitisilmasuodatin melkein uusi ja siisti. Matot ja sisätilat muutenkin kuivat. Ilmastointi auto-asennossa. Kesällä ongelmaa ei ilmene, kun lämmitystä ei tarvita. Tämä viittaa mielestäni lämppärin kennon vuotoon. Glykolin hajua ei kylläkään autossa ole. Onko kenno pahassakin paikassa TT:ssä ja millanen homma vaihtaa? Onko mistään paikka-aineesta mitään apua?
Raitisilmasuodatin melkein uusi ja siisti. Matot ja sisätilat muutenkin kuivat. Ilmastointi auto-asennossa. Kesällä ongelmaa ei ilmene, kun lämmitystä ei tarvita. Tämä viittaa mielestäni lämppärin kennon vuotoon. Glykolin hajua ei kylläkään autossa ole. Onko kenno pahassakin paikassa TT:ssä ja millanen homma vaihtaa? Onko mistään paikka-aineesta mitään apua?
Comment