Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

typ44 suuntavilkun palautus ("viiksi")

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

typ44 suuntavilkun palautus ("viiksi")

Ongelmana että satunnaisesti vilkuttaessa vasemmalle, ei aina palauta. Missä siis vika? Mitä pitää uusia?

Mulla on sama ongelma kun vilkuttaa vasemmalle niin ei palauta. Ohjeita kaivataan.

Comment

Viiksen palautustappi ei palaudu vilkku kytkettäessä takaisin keskiasentoon odottamaan ratin pykälän osumaa. Ratissa oleva pykälä ei osu siihen viiksen tappiin, joten viiksi ei palaudu.

Syy: tappi puristuksissa viiksipaketin kuorten välissä liian tiukasti. Miksi näin, sitä en tiedä. (Jousi myös mahdollisesti väsähtänyt)
      Ratkaisu: Kuorten väliä tapin kohdalta pitäisi saada raotettua isommaksi. Miten se onnistuu, siitä ei vielä kokemusta.

Viiksipaketin kuoret on niitattu kiinni, joten niiden purkaminen tarkoittaa niittien poraamista, joka puolestaan tarkoittaa epävarmaa patenttikiinnitystä kokoamiseen.

Ei todellakaan aukea tämä juttu, ellei itse irroita viiksipakettia ja katso miten palautus toimii.

Comment

uusi viiksi maksaa 54 ? että kannattaako kikkailla vanhan kanssa :)

Comment

Ei taida koko roskaa tuohon hintaan saada.

Comment

Vilkkuviiksi ja valokatkaisja maksoi mulle ainakin torstaina 54?. En tiedä mitä se muuala maksaa :)

Comment

Saapa jos ei ole cruisea.

Comment

Siis molemmat viikset?? Vai piisaako nyt siis vain vas. viiksen vaihto?

Comment

Pelkkä vasen riittää. VAG:n hinta 48,40 ?, Motonetistakin saa.

Comment

Working...
                  X