Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UrS4 pätkii virtoja kiihdyttäessä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• UrS4 pätkii virtoja kiihdyttäessä

Joo eli aika omituinen "ominaisuus" on autosta löytynyt. Itse en ole tuolle keksinyt minkäänlaista selitystä vaikkakaan en ole asiaa kyllä sen koomin tutkiskellutkaan koska auto toimii kuitenkin normaalisti.

Elikkäs tekee kiihdytyksissä, lähinnä täyskaasulla kiihdyttäessä välillä (kerran sadasta?) sellaisen tempun että lyö hetkeksi (1ms) virrat(ko) poikki. Tapahtuma on sen tuntuinen kuin auto yhtäkkiä kesken kiihdytyksen sammuisi ja samassa taas jatkaa matkaa. Ja hyvän heijariliikkeen tapahtuma saa aikaiseksi. Perseessä tuntuu kuin kone leikkaisi kertaheitolla kiinni.

Kukaan törmännyt tällaiseen ongelmaan??

Onko vikakoodit luettu?

Comment

Eipä ou luettuna. En oo itseasiassa koskaan lukenu noita vikakoodeja :)

Comment

Siis mittaristo ja kaikki pimenee siksi hetkeksi?
        Jos turbokoneellinen, voisi kyseessä olla turvakatkaisu. Ahtovuoto?

Comment

Noku omasta mielestä mittaristo ei ole pimentynyt, mutta voihan olla jos on tehnyt mulla vain päivällä etten ole edes huomannut. Kaverilla lainassa ni ihmetteli vaan että mikähän hitto :) ja sen mukaan kyllä mittaristo pimeni hetkeksi. On turbo.

Comment

Kuulostaisi kovasti sytytysvahvistimelta tai puolalta, ellei siihen liittyisi mittariston pimenemistä. Yhden sylinterin putoamisen pelistä huomaa kyllä.

Comment

Itse annan äänen kans sytkäpuolelle. Ensin kannattaa vaihtaa ne tulpanhatut ja tulpat ja sitten alkaa miettimään puolia jos ei vika korjaannu.

Comment

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ight=S4+tulpat

on näkyy muillakin ollu näitä samoja oireita.

Mistäkähän noita tulpanhattuja sai edullisimmin?

Mitä mahtaa tämä motonetin teksti tarkoittaa?
                100-5syl 84-- Lämpösuojahatuilla. . . . . . . . . . . . . . 11-2111 42.50 ???

Lämpösuojahatuilla??
                Viimeksi muokannut Lahtinen; 15.12.2008, 16:54.

Comment

Mitä mahtaa tämä motonetin teksti tarkoittaa?
                  100-5syl 84-- Lämpösuojahatuilla. . . . . . . . . . . . . . 11-2111 42.50 ???
                  Se tarkoittaa sitä, että ne eivät käy autoosi.
                  http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ght=ti-tarvike

Comment

Itse lähtisin testaamaan ensin tuon painepuolen, eipä ainakaan maksa mitään...
                    Tai sitten oikutteleva N75 venttiili, mutta ensin tuo ahtoputkisto

Nämä molemmat aiheutti itsellä tuota samaa, tosin 3b myllyssä mut samojahan noi :)

Comment

Lämpösuojahatuilla tarkoittaa ihan alkuperäisen kaltaisia johtoja metallisella tulpan hatulla olevia. Ihan nuo tarvikkeet ovat mulla omassa toimineet

Comment

Working...
                      X