Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lohkolämmitin ja sisäpistokeasennus A3:n

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Lohkolämmitin ja sisäpistokeasennus A3:n

Moi!

Osaisitko kertoa mistä ja mihin hintaan saisin asennetua lohkolämppärin ja sisäpistokkeen a3:een pääkaupunki seudulla???

Mitä merkkiä suosittelet?

Olen uusi tällä alueella, joten paikat ovat hukassa...

Soittelin tuossa pari viikkoa sitten pk-seudun asennushintoja A3:n lohkol. + sisäpistoke asennukselle. Hinnat 180eur-300eur riippuen paikasta.

Päädyin lopulta siihen että hoidan saman asennuksen joululomilla Joensuussa Kaltimontien Nesteellä hintaa 40eur!

Mulla on omat osat joten kyseessä vain pelkkä asennus...
    Viimeksi muokannut Monster; 10.12.2008, 16:09. Perustelu: kirjootus virheitä korjattu...

Comment

Löytyi mailista tarjous A3 1.6 bensakoneeseen pistetystä lohko- ja sisätilalämppäristä. Homman hoiti Audi center Espoo eikä muuta valittamista ole kuin, että pistoke tuli väärälle puolelle puskuria pyynnöistä huolimatta ja Defan terminin suuaukon olisin itse suunnannut vähän enemmän yläviistoon. Eli perus Audi center -huolimattomuutta ;)

Hinnoissa on mukana kaikki tilpehööri töineen. Hinta oli loppupeleissä halvempi kuin tämä tarjous mutta kuitit ovat autossa niin ei jaksa mennä hakemaan :)

Sisälämmittimen pistokkeen asennus 200e
      Sisälämmittimen asennus 120e
      Lohkolämmittimen asennus 310e

Comment

VM-Autohuolto tuolla Helsingin Oulunkylässä laittelee tosi paljon noita lämmittimiä...kuuluvat AD-ketjuun. Heillä oli kiinteät asennushinnat, kun itse asennutin lämmittimen. B5:een letkulämmitin asennettuna sisätilahaaroituksella oli muistaakseni karvan yli 300? sisältäen osat. Kannattaa soittaa ja kysyä mitä ottavat asennuksesta.

Jälki oli hyvää ja olivat löytäneet pistokkeellekin järkevän paikan puskurista, kun unohdin itse antaa toivomusta sen paikasta.

Comment

Kiitoksia :)

Comment

Minkälaisesta operaatiosta on kyse, jos haen lohkolämmittimen ja sisätilahaarottimen liikkeestä ja asennutan itse puoli ammattilaisen avustamana?
            Kyseessä A3 1.8T koneella oleva.
            Onko eri lohkolämppärimahdollisuuksia?
            Defa on tuttu ja turvallinen. Onko kyseessä letku vai säteilylämmitin?

Comment

Säteilylämmitin. Omaan asensin viime kuussa, kannattaa varata aikaa sillä itse ainakin purin mm. etupuskurin ja hanskalokeron että sain sähköjohdot vedettyä fiksusti. Itse vastuksen asentaminenhan kestää noin 2 minuuttia.

Ainoa ongelma oli siinä, että sähköjohdot jouduin vetämään aika läheltä turboa että sain haaroitukset kunnolla, mutta lämpösuojattujahan noi on ( tiedä siitä sitten..). Sisätilanhaaroituksen vein sisään apparin puolelta raitisilmansuodattimen takana olevan propun läpi.

Comment

Riippuu a3:n iästä millaisen sinne saa. Alkupään tuotoksiin saa vielä ihan ns aidon lohkolämmittimen, joka asennetaan pakkasproppuun. 99 taisi loppua moinen mahdollisuus.

Comment

Ehkä hieman ohi aiheen, mutta tammikuun puolella Pörhöllä veloittivat sisäsarjan ja DefaTerminin asentamisesta 75 euroa. Onneksi oli oma sarja ja lämppäri mukana, ~66 euroa olisi tullut lisälaskua muuten, pelkästä johtosarjasta. Ei tietoa paljonko tuo puhallin olisi sitten tehnyt lisää.

Mitä nyt vähän seurasin, nin kyllähän tuo asentaja näytti reiän poraavan tulipellin alaosaan, joten eipä olisi omatoimisesti onnistunut tuo operaatio. Ja varsinkaan kun en löytänyt läpivientiä, niin pakkohan se oli ammattilaiselle viedä.

Comment

Taidanpa ettii netistä käytettynä johtosarjat ja motonetistä defan säteilylämmittimen ja sitten kyselemään pelkän asennuksen hintaa...
                    Budjetti tiukilla verotuspäätöstä odotellessa...

Comment

Motonet tarjoaa seuraavat vaihtoehdot:
                      A3 1,8/T/1,9TD/TDi Defa-el jos AGN/AJQ/AGU/APP/AQA/AGR/AHF 45-9761 124.90 ???
                      A3 1,8/T/1,9TD/TDi Defa-el jos APG/ASZ/ARX/AUQ/ARY. . . . . 45-9761 124.90 ???
                      A3 1,8/T/1,9TD/TDi Defa-el jos ASZ/ASV. . . . . . . . . . . 45-9761 124.90 ???

Varaosanumero kaikissa sama, joten onko kaikki samaa tuotetta?
                      Kyseessä siis 132kw 1.8t kone.

Comment

Tuolla VM-Autohuollossa osat maksoi vähemmän kuin Motonetissa ja asennushintakin oli halpa, niin ei jaksanut edes itse lähteä yrittämään.

Comment

Onko VM-Autohuoltoa käytetty normihuoltojen tekoon, löytyykö kokemuksia hinnasta ja laadusta?
                          90k huolto + hihnanvaihto pitää tehdä ja voisi hoitaa kaikki tuolla VM-Autohuollossa.

Comment

Nyt ois osat valmiina (piuhat ja lohkolämppäri). Harrastelija autoasentaja hoitaa asennuksen. Onko vinkkejä sisätilapistokkeen piuhan läpivientiin?
                            Löytyykö mistään kuvia tms?
                            Tarviiko tulipeltejä lähtee porailee, löytyykö tulipellistä läpivientikumeja tms?
                            "otzk1" oli vetänyt piuhat raitisilmasuodattimen seudulta ja joutunut irrottaa hanksalokeron. Mistä löytyy ohjeet näiden purkuun?
                            Onko ylipäänsä olemassa mitään sivustoa, jossa olisi kuvien ja ohjeiden kera kaikki perus huoltojutut, kuten öljynvaihdot koneelle, laatikkoon, haldexille. Jarrulevyjen/palojen vaihdot jne? Edellinen pösö 206 GTi oli helppo huollattaa ite, kun kaikki em. asiat löyty netistä kuvien ja ohjeiden kera.

Comment

Tsekkaappa suoraan Defan sivuilta. Sieltä löytyy ainakin osaan Audeista ohjeet kuvineen. Löytyy ainakin A3 (8P) ohjeet kuvineen... Noista "vanhoista" A3:sta en sitten tiedä :=)

Comment

Noniin, projekti tuli suoritettua.
                                Hintaa projektille kertyi:
                                letkulämmitin Motonetistä: 125e
                                defan täydellinen johtosarja sisäpistokkeineen jne. 60e (huuto.net)
                                Asennustyö 50e.

Kiitti vinkistä, eli tuo hanskalokero pitää tosiaan purkaa, jos meinaa valmiista läpivientireijästä vetää sisätilapistokkeen.

Comment

Working...
                                X