Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 Avant 98, mitä kautta virtakaapeli taakse vahvistimille?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A4 Avant 98, mitä kautta virtakaapeli taakse vahvistimille?

Olisin tekemässä varapyörän sisään subi koteloa ja tarttis varmaan jonkun vahvistimen sille sekä erillissarjalle etupäähän, niin mitä kautta kannattais virtakaapeli ja rca kiskoo takakonttiin?
    Ite en o vielä tutkinu asiaa ja ennen kun sen teen ni aattelin kysästä jos täällä olis jollakin jotain hyviä vinkkejä asiasta!

Itse vedin 6mm2 virtapiuhan repsikanpuolen kynnyslistan alla ja työnsin sen takarontin sivukopan välistä sinne takanurkkaan pesurin säiliön kaveriks. Kynnyslista lähtee helposti irti, pari ruuvia jalkatilasta veks ja lista irtoaa terävästi nykäsemällä ylöspäin. Järkee tietysti saa käyttää listan irtiotossa....Sitä sivutoosaa ei tarvi ottaa irti kun johdon lykkää sinne lokasuojaa pitkin ja ottaa siitä sitten pesurin säiliön aukon kautta johdon päästä kiinni. Melko nopee homma tehdä.

Comment

Jalkalista joustaa sen verran että virtakaapelin saa työnnettyä sinne alle aika helposti, jopa 30 mm2 kaapeli meni sillä tavalla eli ei välttämättä vaadi irroitusta. Itse vedin kaapelin moottoritilaan ecu:n laatikosta josta sen sai hyvin ja siististi.

http://www.audiworld.com/tech/

ja sieltä Electronics ja esim. "Subwoofer Installation ('97 A4 with Delta/Bose Radio)" tekstit niin löytyy enklanniksi vinkkejä.

Comment

Olen itsekkin vetämässä virtaa / kaiutinpiuhaa taakse, kiitoksia vinkeistä.

Comment

Kiitoksia vinkeistä!

Comment

Working...
          X