Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 (C4) etuovet eivät avaudu ulkokahvasta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 (C4) etuovet eivät avaudu ulkokahvasta

Eli nyt pakkasilla tekee sellaista ettei etuovet avaudu ulkokahvoista. Eli ulkokahvasta vedettäessä ei tapahdu mitään. Sisäpuolelta kahvasta ovi avautuu, mutta mekanismi tuntuu olevan jäykähkö.

Voisiko syynä olla ettei keskuslukko avaa etuovia? Ovesta kyllä kuuluu mekaanisia ääniä kun käyttää lukkoja joko ovesta avaimella tai kaukosäädöllä.

Takaraivossa on muisto että ex-A4:ssa oli joskus samantyyppinen tapaus, mutta siitä ilmeisesti olen selvinnyt "rasvaamalla ovet". Varmaan näissä on samanlainen mekanismi. Onko kokemusta mikä paikka jäätyy?

Onneksi sisään olen vielä päässyt takaovista, mutta sitten ei naurata kun nekin jäätyy...

Käytä hakua. Lukot jäätyy on taikasana. Ohjeita parin illan lukemisen verran löytyy kun hakee

Comment

Kyllä minä kattelinkin haulla. Joillakin oli ongelmia keskuslukon kanssa, toisilla lukkopesän kanssa tms. Ilmeisesti en lukenut sitten niitä oikeita. Ilmeisesti näissä on sitten jotain myös siellä itse salpamekaniikassa. Heti kun sitä lämmittää vähänkään niin alkaa toimimaan. Pitänee aukaista oviverhoilut ja putsailla mekaniikka kunnolla.

Comment

Working...
      X