Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vilkun rele

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Vilkun rele

Tietääkö kukaan mikä on vilkun releen numero kyseisessä audissa (3 numeroinen)?
    Onko se numero manuaalissa,itsellänihän puuttuu semmoinen.

Vai onko vika katkaisijassa kun vilkun vipu on "vapaa" asennossa kuuluu ratin alta ihme raksutusta/sirinää, mut ku vilkuttaa vasemmalle tai oikeelle niin ääni loppuu mut vilkkukaan ei pala. Ja sit huomasin viel et ku sammuttaa auton ja virrat pois ja kun vilkun vipu on vasemmalle tai oikealla niin palaa taka ajovalon vasen tai oikee,riippuu siit mis asennossa vipu on, vaikka muut valot ei oo päällä.

Parkki kuuluukin jäädä päälle, jos vilkun jättää päälle. Kyseessä on ominaisuus.

Comment

Ratin alta suoja pois ja löytyy about vasemman polven kohdalta. On siis yksinään telineessä. Ohjausnumero 21.

Comment

Vilkun rele

Niin kuulemma kuuluu ominaisuuksiin Saksan tuonti vehkeistä tämä tämmöinen "huomivalon palaminen"!! :D
        Huomasin kans et hätävilkku ei pelaa kans, kuuluu vain naksaus ku painaa hätävilkut päälle. Eli vika ei oo katkaisijas?

Comment

Minä tungen nyt tähän samaan keskusteluun!
          Vika on samantyylinen muttei kuitenkaan samanlainen (ehkä).
          A6 farkkuni (02) Pitää kamalaa särinää ja pärinää kun käyttää vilkkua vasemmalle. Ensiksi ajattelin, että vika on viiksessä, mutta se on aika epätodennäköistä kuitenkin. Viiksi kuitenkin toimii muilta toiminnoiltansa hyvin!
          Sitten epäilin seuraavaksi relettä. Mutta releet ovat kunnossa.
          Soitin uudelle bestikselleni eli siis Audi centteriin. Sieltä neuvottiin että tuon tyyppisessä audissa yleisin rätinä vika on hätävilkuissa ja nimenomaan siinä katkaisijassa.

Nyt kysymys teille kuuluu: Tietääkö kukaan paljon maksaa vaihdattaa osa ja tunnit päälle? suurinpiirtein edes. Nämä ihanat merkkihuollot kun evät suostu kertomaan mitään noin hintoja.. Ja onko mahdollisuuksia itse vaihtaa sitä osaa?

Comment

osanumero 4B0941509D ja tuolta hinnat: http://acf.demoefekti.net/index.php

Vaihtoon menee max. puoltuntia. Ittellä ei ainakaan tuon pitempään ole ikinä mennyt.
            On mahdollisuus vaihtaa itse. Radion irrotustyökalun luultavasti tarttet

Comment

Kiitti!!!

Joku avaimennäkönen väline mulla on tohon soittimeen x)

Comment

C4 korisessa toimii vilkku vain hetken aikaa ja samoin käy molempiin suuntiin. Mitään ääntä ei kuulu, kun vilkku pimenee. Viikseä rämppäämällä vilkuttaa taas hetken. Hätävilkut myös pimeänä kun herkiää toimimasta. Eli vilkun rele ilmeisesti temppuilee ja löytyynee mittariston takaa? Entä onko releiden laadussa mitään eroja, lähinnä hankintapaikan kannalta? Fixus näyttää myyvän reilulla 8 eurolla.

Comment

Working...
                X