Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

sulake nro:26 hukassa (typ44)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• sulake nro:26 hukassa (typ44)

Audi 100q -89 typ44. Nyt on sulake Nro:26 hukassa. Sulake ohjaa sähköpeilejä, mittaristoa, ajotietokonetta ja autocheckiä. Mittariston valot pelaa kaikkineen, mutta itse osoittimet on pimeenä kaikista eli ovat nollilla. Peilien säätö on pimeenä. Autossa ei ole autochekkiä eikä ajotietokonetta.

Omistajan käyttö ohjekirjan mukaan juuri tuon sulake 26 takana ovat em:toiminnot. Itse sulake rasiassa on sulakkeita 1-21 ja releitä 1-11. Kojelaudan alla on erinnäinen määrä releitä muttei sulakkeita.

Missä on tuo mystinen nro:26 sulake?

Onko sulakerasian reunassa erikseen sulakkeita poikittain? Ne ovat ne yli normaalin numeroinnin olevat.

Comment

3kpl sulaketta on "poikittain", mutta ymmärtääkseni ne ovat moottorin ohjaus1, sulake 27 eli elekroninen sytkä, nakutuksen tunnistin ja moottorin ohjaus2, sulake 28 eli lambdasäätö. 27 on kahdella sulakkeella, joiden päällä on punainen kumikorkki. Kaikki nämä ovat kuitenkin ehjiä.

Comment

Niin siitäpä voidaan päätellä että 26:n pitäisi olla 27:n vieressä.

Comment

Ja niin piru vie se olikin noin niinkuin petri sanoi. Siinähän se oli mun nenän edessä koko ajan. Eli 27 ja 28 ovatkin omat sulakkeet, eikä niinkuin ekaksi väitin, että 27 olis kahden sulakkeen takana.

Sitä nro:26 sulaketta kun katsoo niin paljaalla silmällä niin ehjältä näyttää päällepäin, vaan eipä siitä virta läpi kulkenutkaan. Hitsi kun hävettää...

Kiitän Petriä...

Comment

Working...
          X