Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi s4 farmari vm.94 lämmityslaitteesta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • audi s4 farmari vm.94 lämmityslaitteesta

    Eli autossa on automaatti-ilmastointi, sellaista kysyisin, että ei tahdo oikein tulla lämmintä pakkasella, vesiputket on kyllä kuumat, mutta siltikin yrittää tulla kylmä, vaikkei ole viä pakkastakaan?

  • #2
    http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=44801

    Tuolla pääsee alkuun, ja sen jälkeen todennäköisesti tarttee näitä ohjeita:
    http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=30905

    Comment


    • #3
      Kiitoksia, täytyy alkaa tutkia asiaa! Vielä yksi kyssäri, kun ottaa hanalta alipaineletkun irti, niin onko hana kiinni vai auki? Ja mistä löytyy lämmönsäätömoottori? Kiitos.
      Viimeksi muokannut janneyliranta; 2.11.2008, 16:20.

      Comment


        #4
        Hana on auki lepotilassa ja alipaine vetää sen kiinni

        Comment


          #5
          Lämmönsäätömoottori ainakin Kutosessa sijaitsee konepellin alla, samassa kaukalossa siinä tuulilasin alla, missä on muutakin ilmastoinnin roitakkaa ja pyyhkijöiden vivusto ja moottori.

          Tuo C4 ilmastoinnin läppämoottoreita koskeva topic kannattaa kahlata läpi. Sieltä löytyy kaikki tarvittava tieto.

          BTW. Mulla rupesi kabiiniin riittämään lämmintä, kun vaihdoin termarin. Mulla ei toisin moottorin lämmöttahtoneet pysyä yli 60 asteen oikein millään.

          Comment


          • #6
            nyt on lämmönsäätömoottori ja hana testattu,molemmat pelaa! Mitä sit seuraavaksi? Mitä toi kiertovesipumppu tekee,onko sillä merkitystä lämmön tulemiseen?

            Comment


              #7
              Mulla on kuva, että kiertovesipumppu olisi tarkoitettu kierrättämään vettä kannessa sammutuksen jälkeen. Mutua, mutta kuitenkin.

              Jos järjestelmässä on tarpeeksi nestettä ja lämmöt nousee, minne niiden kuuluu nousta, tulee mulla mieleen tukkeutunut lämppärin kenno.

              Katsoitko muuten vikakoodeja tai että lämmönsäädön vivusto varmasti kääntyy?

              Comment


              • #8
                Katoin koodit, poistin vikakoodit, eikä sen jälkeen ole tullu koodeja takaisin! Kuinka teidän muiden ursseissa tuo lämpö on ajossa, muuttuuko se yhtään esim. jos on risteyksessä parkissa?

                Comment


                  #9
                  Onko kennon meno ja paluu letkut kuumat?

                  Comment

                  Working...
                  X