Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RNS-C vs. RNS-D + muuta navi hämmästelyä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• RNS-C vs. RNS-D + muuta navi hämmästelyä

Mistä erotan kumpi malli omassa autossa on?

Auton mukana ei tullu karttalevyä ja sen takia navi ei nyt näytä mitään. Ennenkuin alan karttalevyä ostamaan niin olisi varmaan hyvä tietää malli, kun eikö ollut niin että tuohon -C:hen ei saanut kuin osan suomenmaasta näkymään?
    Viimeksi muokannut Teemu M; 4.11.2008, 20:18.

Juu, C-versiossa ei näy kunnon suomen kartta. Varaosanumerosta selviää versio. En nyt tähän hätään löytänyt linkkiä, nissä nuo on selitetty.

Comment

Soittimen koodin loppukirjain ratkaisee sen mallin. Olikohan E:stä eteenpäin niin on D mallia.

Comment

Ton soittimen koodi on AUZ1Z1A4923....

Selviääkö tosta että kumpaa mallia on? Loppukirjainta tossa ei ole eli loppuu numeroon toi koodi.
        Soittimesta katsoin hadrwaretype-kohdasta niin siellä lukee vaan RNS 4.1.

Comment

Eiköhän tuohon ajankohtaan sovi D-versio.
          Tuolta navistoresta löytyy tietoa, kannattaa kääntää suomenkieliseksi.
          www.navistore.it
          Lisätään, jos kääntäminen hankalaa, niin haulla "Audi RNS-C" pääsee käännöskohtaan.
          Viimeksi muokannut vepek; 1.11.2008, 22:54.

Comment

No pistin kartta-CD:n tilaukseen ni sitte sen näkee näkyykö sieltä mitään.

Tyhmä kysymys navia koskien:
            Pitäiskö sen ottaa levy sisään ihan normaalisti kun sen yrittää tyrkätä aukosta sisään?
            Tohon en nimittäin saa levyä sisälle.

Comment

Jos sulla on levy siellä sisällä, niin ei ota levyä.

Kai tajusit, että vanha levy pitää ottaa ulos valikoiden kautta. Se nappi siinä levyaukon vieressä ei ole eject-nappi.

Jos sulla on cd-asema rikki, niin mulla on varaosia yhdestä romunavista. Tai sitten löytyy kokonainen RNS-D navi, joka on tuolla myyntipuolella myynnissä.

Comment

Joo painoin sieltä Mode -> Setting -> eject CD sitte näytössä luki No CD tms.

Comment

Noissa naveissa on ollut sellaista vikaa, ettei levy tahdo tulla ulos. Itse olen esim. pankkikortilla kammennut levyä (muistaakseni alaspäin), että levyn saa pihalle.
                  Joskus navi näytti minullakin, ettei ole levyä sisällä, vaikka siellä olikin. Nähtävästi levy ei vain ollut pohjassa, jolloin laite ei sitä tunnistanut tms. Tässäkin auttoi, kun levyä työnsi/sorkki pankkikortilla.

Comment

tse olen esim. pankkikortilla kammennut levyä (muistaakseni alaspäin), että levyn saa pihalle.
                    Kiitoksia Jani, tolla konstilla levy tuli ulos.
                    Nyt vaan odotellen sitte et tulis skandinavian levy saksasta.

Comment

Päivitetään sen verran kun sain levyn saksasta ja toimi suomen kartta täydellisenä.
                      Soittimen osanumero: 8L0 035 192 D

Comment

Jatketaas vielä Navi ihmettelyä...

Tuo soitin kun ei aina suostu alkaa lukemaan levyä, niin yritin puhdistuslevyllä puhdistaa lukupäätä. Mutta kun tuota levyä pitäisi "soittaa" ja tuo Navi sanoo heti että vääränlainen levy laitettu sisuksiin.
                        Eli saanko tuon jotenkin lukemaan tuota levyä? Vai millaisella puhdistuslevyllä tuota pitäisi puhdistaa?

Comment

Kyl se sen pyöräyttää vaikka sanoo, että väärä levy, eihän se sitä muuten tiedä, että se on väärä levy.

Tee se operaatio muutaman kerran niin, se pyöräyttää sitä tarpeeks.

Comment

Mistä noita puhdistussettejä saa? Oon koittanu kattella kaiken maailman marketeista aina ku olen muistanu, mut ei oo vaan osunu silmään.

Comment

Tee se operaatio muutaman kerran niin, se pyöräyttää sitä tarpeeks.
                              Kyl se tosiaan nyt alko toimimaan kun muutamaan kertaan pisti tuon puhdistuslevyn sisälle.

Mistä noita puhdistussettejä saa?
                              Tuon oman ostin Sokokselta. Tossa joku nettikauppa.

Comment

Noniin, hyvä että lähti toimimaan. En ole kyllä kovin hyvä myyntimies kun melkein väkisin multa meinasit varaosa CD-asemaa ostaa, mutta kehoitin koittamaan puhdistus-CD:tä :)

Comment

Joo ihmettelin kanssa ku et millään halua päästä siitä eroon kun olen jo kahteen kertaan yrittäny ostaa sitä pois ja aina keksit jotain tekosyitä. =)

Comment

Working...
                                  X