Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

webaston asennuksesta a6

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • webaston asennuksesta a6

    elikkä vm1995 ja automaatti ilmastoinnilla.haulla tehty tutkimusta muttei onnannu.

    -webaston kellolle menevässä johtosarjassa kaksi harhailevaa johtoa ruskea ja violetti.mihin näitä aletaan kytkemään?ruskea tulee releeltä ja violetti suoraan webastolta.

    -laitetaanko jompi kumpi noista tuohon ilmastoinnin ohjaus boksin persiiseen pinniin d1 ja se siinä sitten ei muuta.

    ei tullut ohjeita mukana niin nyt haettu sieltä sun täältä.


    kiitokset etukäteen avusta.

  • #2
    Ne johdot ovat kesällä käytettävää tuuletuskytkintä varten.

    Johto pinnaan d1 pitää vetää releeltä nastasta 86 eli sen ohjausvirtapiiristä ja releen voi jättää pois.

    Comment


    • #3
      kiitoksia.laitan sitten lisää jos huomenna ei onnistu.

      Comment


      • #4
        no niin webasto asennettu ja ei ollutkaan ihan helppo keikka. releeltä kytketty johto pinniin d1.taulussa syttyy valot ja asteita 22 puhallinta yrittää käymään näytöllä mutta ei lähe sisällä puhallus käyntiin.tarviikos toi nyt sitten vielä virrat releen kera tonne puhaltinmen moottorillekkin.missä tossa koslassa on noi johdot ja kuinka olette ne kytkenyt.

        Comment


        • #5
          Kyllähän se releen vaati ja kytkentä suoraan puhaltimelle (kaukalossa tuulilasin edessä) sinimustaan johtoon.

          Comment


          • #6
            onnistuiskos noin.itse tossa kaavioita tutkaillessa ohjeet käskee katkomaan ton sulakkeelta lähtevän(sini/vihreän)ja laittamaan sen väliin tuon releen.siitähän tuo virroittaa kaikki miljoona johtoa jotka ovat väriltään musta/sinisiä.onnistuisikos tuon virroitus tuolta käsin vai virroittaakos se nyt sinne sulakkeen toisellekin puolelle eli ohjausreleen ja toiset tsiljoona laitetta.kun ei nyt taas järki toimi ja luista ajatus

            Comment


            • #7
              Jos sulla on ohje niin tee sen mukaan äläkä usko mitä nettifoorumeilla neuvotaan, kerro sitten miten kävi. Itse kytkin eilen omaan C4seen juuri kertomallani tavalla ja se ainakin toimii.

              Comment


              • #8
                Noinhan se menee. Ei se sähkö sieltä releeltä mene muualle kuin puhaltimelle, koska johto sulaketauluun on katkaistu/ohitettu vaihtoreleellä lämmittimen päällä ollessa.

                Comment


                • #9
                  Vanha topicci, mutta pakko jakaa.

                  Mä taistelin A6 4B 2003sen automaatti-ilmastoinnin kanssa. Suomi-ohjeen mukaisesti releen karvat suoraan moottorille. Puhalsi pätkien sata lasissa.

                  Sitten vaihdoin karvat heti sulaketaulun jälkeen, ja homma toimii just eikä melkein. dartman ja ilpopi on oikeassa. Jos vetää suoraan moottorille jää moni ilmastoinnin ohjauksen karva ilman jännitettä.

                  A6 Climatronic 2001- malleissa siis kyktentä heti sulakkeen jälkeen.

                  Comment

                  Working...
                  X