Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Eilen hyvillä mielin kahville huoltoasemalle - kaikki pelasi niin kuin voisi olettaa.
Pois lähtiessä starttaus - hörähdys - ei ihan käynnistynyt. Tekee tuota välillä. Ei siinä muuta kuin uutta yritystä rutiininomaisesti - ei enää edes hörähtänyt. Ajattelin, että onnistuin kastelemaan tulpat ja lähdin toiselle kupille odottelemaan.
Edelleen luottavaisin mielin uutta starttausyritystä mutta ei luvannut vieläkään.
Hajusta päätellen bensa löytää tiensä palotilaan saakka. Strobolampulla tuli selviö, että puolalta eteenpäin ei kulje korkeajännite. Tuli myös tsekattua jakajan akselin ja nokan yhteys.
Taannoin tuli vaihdettua puola (kuiva) + vahvistin, virranjakaja (halli), uudet kuparijohtimet, tulpat. Olisiko nyt sitten virtalukon pohjasta kyse?
Vanhus jäi huoltsikan pihaan yöksi. Pitää kohta lähteä tarkastamaan, jotta olisiko leppynyt yöunien jälkeen.
Tarkasta virranjakajan pyörijä ettei olisi vastus palanut poikki. Joskus olen törmännyt sellaiseen että pyörijä palaa puhki niin että kipinä pääsee suoraan jakajan akselin kautta maihin eikä tulpille.
Taannoin tuli vaihdettua puola (kuiva) + vahvistin, ...
Tuossa viime vuonna ostetussa italialaisessa puolassa oli mittausten mukaan kaikki reilassa: Vastukset rajoissa; Ohjaus pääteasteelta toimi; Sai 15+ :aan virtaa niin kuin pitääkin.
Kipinä ei vain jostain syystä löytänyt ulos asti. Olisiko sitten lyönyt läpi sisäisesti tms?
Koetin sitten vielä vanhalla 20 vuotiaalla alkuperäisellä Bochilaisella, niin johan pärähti käyntiin.
Kiitos osallistuneille ja muistakaa ostaa alkuperäisosia. Mie lähen takuulappuja kaivamaan. :)
Comment