Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100 2,6 kuumana toimimattomat sähkölaitteet

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 100 2,6 kuumana toimimattomat sähkölaitteet

    Aloitin käyttämään kutvosta yöllä lehdenjaossa ja ilmeni epämiellyttäviä piirteitä.

    Noin 15 min jälkeen laatikolta laatikolle ajossa ei toimi enää pissapoika (pumppu vuoden vanha) ja tihkuasennossa alkaa joku vinkumaan varsien pysähtyessä vähän mihin sattuu, 20min jälkeen pompahtaa vielä sumaritkin pois päältä.
    Lämmöt on mittarin mukaan siinä 95 ryöminnässä ja 75 normaaliajossa, flekti toimii.

    Laitteet alkavat taas toimimaan kun auto on seissyt vajaan tunnin ja jäähtynyt. Normaali päiväkäytössä ei kyseisiä ongelmia ilmene lukuunottamatta vinguntaa tihkussa.

    Sisäpuhallusta pidän haalealla joten se ei kuumenna sumarin nappuloita.
    Kysyisin onko tämä "ominaisuus" vai voiko jotain tehdä asialle?

  • #2
    Olisikohan sulla jonkinlaista maadoitusvikaa? Mun C4:ssä kun kytkin peräkärryn kiinni, jossa oli piuhat kytketty ihan miten sattuu, niin tihku lakkasi toimimasta ja mittaristoon sytty moottorin lämpötilavaroitus valo + muuta pikkumukavaa! Ei välttämättä liity sinun ongelmaan mitenkään, mutta silti katsoisin ensimmäisenä akun maadoituksen. Mitenköhän virtalukon pohja oireilee? Viisaammat jatkakoon...

    Comment


    • #3
      Moi
      maalasit näköjään pirut seinälle kun aamulla ei avain kiertynyt virtalukossa. Sai kokeilla kummallakin avaimella toistakymmentä kertaa. Sain nyt saman tilanteen päälle ja jumitus edellyttää rattilukon päälläoloa.
      Mitään hälytysvaloja ei pala. Niin ja perusvarusteinen eli ei mitään herkkuja saksantuonti kyseessä. Joskus ollut suomessa verstaalla pieni palonpoikanen jonka takia ruiskusuutin ja johtoja vaihdettu.
      Vetokoukku löytyy joten aloitan vaikka siitä päästä vaikkei mikään kärry perässä olekaan temppuillut koko meillä olon aikana.
      Koneen maadoitukset puhtaat ja kunnolla kiinni, sulakkeet ehjät.
      Joku sakemanni hälytin ilman kaukoa eli keskuslukosta avaimella toimiva ja summeri takakontissa on, mitään dokumenttejä ei ole.

      Comment


      • #4
        Nyt vetää lämmöt ryömintäajossa yli 100 ja ei tule mieleen kuin että termostaatti on jumissa.
        Jakohihna ja vesipumppu vaihettu 35tkm sitten mutta kun ei kerran normiajoa haittaa niin hommaan toisen auton lehtienjakoon ja vaihetaan termari vasta seuraavan jakohihnan vaihdon yhteydessä. Ompahan paskaan paikkaan termari osattu laittaa.

        Comment


          #5
          Tai flekti ei pyöri, kerran sähkövikaa on yli tarpeen.

          Comment


          • #6
            Flekti huutaa kyllä koko ajan, siksi etsinkin toisen muutaman satasen jakoauton sillä jos vielä flekti kajahtaa niin taitaa päästä kansiremontin tekoon.

            Comment

            Working...
            X