Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Apua! Audi 80 1.8S vm.-89 nopeusmittarin ongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Apua! Audi 80 1.8S vm.-89 nopeusmittarin ongelma

Iltoja ja pyydän Audi-miehet teltä kiireellistä apua!

Olen juuri hankkimassa kys. kasikymppistä käytettynä ja muuten hyvä ja vähän ajattekin yksilö on kyseessä mutta nopeusmittari valehtelee aika lailla. Nakkaa about 20 km/h yläkanttiin ajonopeutta. Mistä voisi johtua?

Ja rengaskoko on 185/65 "14, siis, joten aika lähellä vakioita ollaan ja paineet pitäs olla ihan kohdallaan.
    Viimeksi muokannut spiidikins; 7.10.2008, 21:07. Perustelu: unohtu

Osta mieluummin multa ysikymppi ;)

Missä nopeuksissa näyttää noin paljon liikaa? Ei sentään varmaan paikallaan ollessa?

Itse veikkaisin väärää mittaristoa tai sitä että mittariston takana olevia kytkimiä on sörkitty (en tosin muista pystyikö sillä vaikuttamaan nopeusmittarin näyttämään).

Comment

Joo se voi kyllä olla että on sörkitty, sillä se nyt vissiin paikalla ollessaankin sitten näyttää vähän ekstraa :I

Comment

No niin, ei sen paikoillaan ollessaan kuitenkaan pitäisi nopeutta näyttää. Joku nopeusmittarin rakenteen paremmin tunteva voinee selittää mikä on vikana, mutta rikkihän se on.

Comment

En nyt niin tiedä, että poikkeaako tuo heitto " normaalista". Mun omassa rengaskoolla 205/55 R15 näytti kohdalleen, nykyisillä 205/50 R15 näyttää kympin liikaa ja talvirenkailla jotka on 175/70 R14 heitto saattaa olla enemmänkin. Nyt puhun noin satasen nopeuksista.

Comment

Marko: Aivan sama mitkä renkaat on alla jos mittari näyttää nopeutta vaikka ollaan paikoillaan :)

Comment

Njoo, saattaa olla että jätän tuon yksilön kokonaan väliin, kun ilmeisesti se mittariston vaihto olis edessä. Nyt kyllä lähempää näyttäs löytyvän vuotta uudempi vastaava, jota meen huomenna kattelemaan.

Mutta mielenkiintoinen vika, kertakaikkiaan :)

Comment

Working...
              X