Mitä mieltä olette, onko järkeä muuttaa Audi 100:ssa takalasin lämmitin releohjatuksi, koska aluperäisessä kytkennässä ei tietääkseni ole relettä. Tarkoitus on vetää suoraan akulta releen kautta päävirta takalasin lämmittimelle tietenkin sulakkeella suojattuna. Tällöin ehkä jännitehäviöt jäisivät pienemmiksi kun virta tulisi suoraan akulta lämmittimelle. Alkuperäisillä johdoilla ohjattaisiin relettä. Kommentoikaapa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Takalasin lämmitys tehokkaammaksi
Collapse
X
-
Yleensä tuossa 44 tyypin takalasin lämppärissä näillä vuosikerroilla on jo rele koska katkaisijat ovat kärähtäneet kauan sitten.
Ensin sulaa katkaisijaan tuleva liitin ja sitten katkaisija itse mikäli liitintä ei korjata ajoissa.
Tämä on yksi niitä tasalaatuisia Lötkön ja sen veljien perusominaisuuksia joita jotkut julkeavat kutsua vioksi.
Comment
Comment