Mulla on omassa b6:ssa alkuperäinen monitoimiratti, jossa tippinapit ja nyt olisi tarkoituksena sovittaa tuo luultavasti D2 S8:sta peräisin oleva sporttiruori tippinapeilla tuohon tilalle.
Ongelmana on vaan rattien erilaiset johtosarjat.
Tämä sporttiratti on siis 8Z0419091AD ja siinä on erilainen bägin liitin (koska rateilla eri valmistajat).
Onko tuohon sporttirattiin saatavilla johtosarjaa, jolla saisi liitettyä b6:een niin että nuo tippinapitkin toimisi vielä?
Ratin ulkonäkö vastaa tipillisen b6:n sporttiruoria vaihtonapeilla.
Ekassa kuvassa b6:n alkup. monitoimiratin liittimet ja toisessa tuon hommaamani sporttiratin vastaavat.
E. Katsoin jo partsbasesta tuolle johtosarjaa, mutta... 8E0419091AH on vastaava tippinapillinen sportratti b6:een ja jos oikein katsoin niin 8E0 971 589 N olisi sille johtosarja. Tuo ei vaan taida passata tohon mulla olevaan sporttiruoriin?
Onkohan mahdollista muokata johtosarja sopivaksi noiden kahden johdoista?
Ongelmana on vaan rattien erilaiset johtosarjat.
Tämä sporttiratti on siis 8Z0419091AD ja siinä on erilainen bägin liitin (koska rateilla eri valmistajat).
Onko tuohon sporttirattiin saatavilla johtosarjaa, jolla saisi liitettyä b6:een niin että nuo tippinapitkin toimisi vielä?
Ratin ulkonäkö vastaa tipillisen b6:n sporttiruoria vaihtonapeilla.
Ekassa kuvassa b6:n alkup. monitoimiratin liittimet ja toisessa tuon hommaamani sporttiratin vastaavat.
E. Katsoin jo partsbasesta tuolle johtosarjaa, mutta... 8E0419091AH on vastaava tippinapillinen sportratti b6:een ja jos oikein katsoin niin 8E0 971 589 N olisi sille johtosarja. Tuo ei vaan taida passata tohon mulla olevaan sporttiruoriin?
Onkohan mahdollista muokata johtosarja sopivaksi noiden kahden johdoista?
Comment