Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä ohjausvirta (kun laturi lataa)? Ja pari eberi kysymystä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Perhealbumia ei ole nyt käsillä. Katselin noita kuvia vagcatista. Kuvassa numerolla yhdeksän näyttää olevan paluuletku johon olen laittanut lämmittimen. Ilmeisesti numerolla 17 olevan putken päässä on letku 44 minkä väliin laitan lämmittimen. Taidanpa viikonloppuna vaihtaa oikeaan letkuun niin alkaa lämmitin toimia koneen käydessä.

    Pasi: Ei näistä näköjään voi koskaan olla liian varma ;) En taida viikonloppuna lotota kun kahdestakaan ei onnistu valitsemaan oikeaa.

    Tässä vielä koko linkki tuohon kuvaanhttp://www.vagcat.com/epc/cat/vw/PA/...04/49/3937656/

    Comment


    • #32
      Eberi on muutettu oikeaan letkuun ja nyt tulee lämmintä sisälle myös koneen käydessä. Tein muutoksen lämppärinmoottorin päävirtajohtoon, nyt virta kiertää eberin releen kautta puhaltajanmoottorille. Katsotaan mihin nopeuteen puhallin menee AUTO-asennolla.

      Mitä asetusta käytettä automaatti-ilmastoinnilla olevissa autoissa, lämpö maksimiin ja puhallin 1-2 asentoon vai automaatti-asentoa?

      Comment


        #33
        No eikös se mene niin, että puhaltimen pääsähkösyöttöön kytketään vaihtorele ja lisäksi vaihtoreleen ohjausjohto vedetään myös ilmastoinnin ohjausyksikön mustan liittimen pinniin x, jonka numeroa en muista. Jos siis Climatronic kyseessä. Tämän jälkeen automaatti ohjaa puhallusta ja kuskin ei tarvitse tehdä asialle mitään.

        Comment


        • #34
          Näinhän se menee ja niin se on kyketty. Puhaltajan päävirtajohto on releytetty ja Climatronicin liittimen D napaan 1 on viety ohjaus.

          Muotoillaan paremmin; Meneekö Climatronic aina Eberin päällä ollessa AUTO-asentoon huolimatta siitä mihin asentoon Clima on jätetty auton ollessa viimeksi käynnissä. Muutoksen jälkeen en ole vielä asiaa tutkinut asiaa sen enempää. Mikä on Climan suurin puhalinnopeus esilämmityksessä?

          Aiemmin kun kykentä oli väärin nousi puhallusnopeus nelos voimakkuudelle (max 7) ja sen ei välttämättä tarvisi olla niin korkea. No, asia selviää kunhan ehdin kokeilemaan.

          Comment


            #35
            Kyllä se osaa laittaa sen sopivalle nopeudelle, ei tarvitse miettiä mihin asentoon on jättänyt.

            Comment


              #36
              Aiemmin kun kykentä oli väärin nousi puhallusnopeus nelos voimakkuudelle
              Tämä johtui juuri siitä väärästä kytkennästä (autossa virrat päällä).

              Comment

              Working...
              X