Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
prkl. tietääkös joku sitten että mitkä sinne sopivat? ei jaksais toiseen kertaan avata...
edit_ no itseasiassa kai se pitää avata, ei ole paha homma... voin kirjoitella ohjeet koko hommasta, en varmaan ole eka enkä vika joka asiaa ihmettelee.
mites sen saa purettua atomeiksi? pitääkö kaikki parikymmentä muovikynttä avata?
Onko mittaristo B5:sta? Mulla oli edellisessä A4 ainakin täysin erinäköinen...
Mulla oli hirvittävä määrä noita oransseja ja myöskin mustalla kannalla olevia hehkulamppuja.
Sulla on kuvan perusteella käytössä sitten topografinen maastokartta, eikä piirikaavio... :)
En saa tuota takapuolta auki, ja väitän ettei esim kellolle tule mitään valoa. Onko tuo joku tuuninkiplasmasysteemi? Muttei kyllä virtojakaan näy.
Valkoiset taustavalot siis on.tai no on ja ei.pätkii.
edit_ ainakin audin tekstit on tuossa kuvissakin huonosti nähtävissä.
lisäedit_ mites tuo taulu irtoaa? viisarit pitää kai eka saada pois?
No nyt löytyi, jotkut kylmäjuotoksilla kolvatut ledit siinä näyttää Kristianin jäljiltä olevan.kuvassa nuo valkoiset palikat kellon "akselin" vieressä.
Kysymys kuuluu siis enää,miten niihin pääsee käsiksi?
takapuolelta noiden muovikynsien avaaminen tuntuu mahdottomalta tehtävältä.
Näyttää noita kynsiä olevan aika reilusti ja lisäksi vielä erikokoisia, mutta eiköhän niiden kautta ole ainut mahdollisuus päästä sisäpintaan käsiksi. Ei ne siinä turhaan ole.
Mun kautta löytyy sitten uusia SMD-ledejä, mikäli tulee tarvetta uusia.
Ne viisarit on aika tiukassa, mutta lähtee kyllä hyvin haarukalla tasaisesti nostamalla. Siellä on muistaakseni aika monta lediä. Joskus olen tänne forumille postannut kuvan avatusta mittaritosta, mutta eipä tule mieleen mikä oli aihe...
ei ne kaikki mahdolliset pimeenä ole, lähinnä varsin v*tuilleen kolvatut kierrosmittarin, kellon ja lämpömittarin valot.loput toimii normaalisti, nuo enemmän tai vähemmän huonosti/eivät ikinä...
nyt lähti irti.hackmanin haarukka ja usko&tahtoa =) kiitos Okkim!
Elektori on meidän jälleenmyyjä ja jos ei sieltä onnistu, niin ilmoittele niin laitetaan postilla tulemaan.... Menee tosin pari päivää, kun Päävarasto on Ruotsissa.
(ei toimituskuluja)
Comment