Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi TT ja S-line ratti

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi TT ja S-line ratti

On tossa kiikarissa yksi TT. Siinä vain sillainen kummallisuus kuin normaali kolmipuolainen ratti, mustan S-line ratin sijaan ja vielä harmaan värinen vaikka sisusta musta. Eli mikä voi olla syynä ratin vaihtoon?? Pakko tarttua tälläseen pikkuseikkaankin kun olen tosissani autoa ostamassa. Myyjä itse ei ollut muka edes huomannut eroa ja ei osannut sanoa syytä.

Ensimmäisenä syynä tulisi mieleen, että onko päässyt airbag poksahtamaan ja jostain hommattu uusi ratti siksi halvalla tilalle, kun ei ole sopivaa löytynyt. Tämä tosin mutua.

Comment

tai takuuajan jälkeen joku vika bägissä ja saanut purkuosana halvemmalla bägin ratteineen?

Comment

Mitä eroa on S-line ratissa ja normaalissa kolmipuolaisessa? Ihan mielenkiinnosta.

Comment

kun otat vaan jonkun TT:n tuolta nettiautosta niin huomaat että S-line ratti mikä niissä on musta ja keskimmäisessä puolassa alhaalla S-line logo. Ei varmasti mitään käytännön eroa mutta on selvää ettei osa ole alkuperäinen kun värikin jo eri. Mikä taas herätti mielenkiinnon miksi ratti vaihdettu. Itse en kyllä tiennyt ratin hajoavan jos bägi laukee. Luulin että jotenkin edes kasattavissa takaisin. Mutta näistä vastauksista päätelleen ei ole mitään koiruuksia autolle tehty ja uskaltanen tehdä tarjouksen ihan täysin ehjästä autosta ?

Comment

Working...
          X