Yritin etsiä haulla vastaavuutta siinä kuitenkaan onnistumatta. Noin reilut viikko sitten tuli jostain takajalkatilaan parikin litraa vettä. Niin paljon, että AIRBAGin törmäysanturi otti itseensä ja väittää tällä hetkellä, että johto on poikki. Sehän sijaitsee siinä kuljettajan penkin alla.
Kuivattelin sanomalehdillä ja sisätilanlämmittimellä maton alta 4 päivää ja sain sen ainakin kohtuudella kuivaksi. Samalla otettu akkukaukalosta ne vedenpoiston kumitutit kokonaan irti. Ilmastoinnin kondenssiveden poistoputken puhalsin auki paine-ilmalla vänkärin jalkatilasta ja nyt vesi menee varmuudella ilmastoinnin ollessa päällä auton alle.
Nyt tuli käytyä viikonloppuna etelä-suomessa reilut tuhannen kilometrin reissu ja yhtenä yönä tuli vettä kuin kaatamalla. Kokeilin seuraavana aamuna takamattoa ja se ei vaikuttanut kostealta. Aloitin kuitenkin kotiin tullessa sisätilan lämmittimellä kuivailun uudelleen. Lähinnä siksi, että matto ja äänieristeet sen verran paksuja, että tuo 4 päivää ei niiden kuivamiseen taida riittää. Tiivisteet ovista on silikonilla käsitelty ja ei luulisi sieltäkään kautta vettä sisälle pääsevän. Muutoinkin tiivisteet näyttivät ehjiltä.
Onkos kellään vielä ideaa mistä vesi sinne jalkatilaan pääsee. Onko ko. autossa kondenssiveden poisto vain yhdellä puolella vai molemmin puolin? Tai jotain muita ideoita.
Kuivattelin sanomalehdillä ja sisätilanlämmittimellä maton alta 4 päivää ja sain sen ainakin kohtuudella kuivaksi. Samalla otettu akkukaukalosta ne vedenpoiston kumitutit kokonaan irti. Ilmastoinnin kondenssiveden poistoputken puhalsin auki paine-ilmalla vänkärin jalkatilasta ja nyt vesi menee varmuudella ilmastoinnin ollessa päällä auton alle.
Nyt tuli käytyä viikonloppuna etelä-suomessa reilut tuhannen kilometrin reissu ja yhtenä yönä tuli vettä kuin kaatamalla. Kokeilin seuraavana aamuna takamattoa ja se ei vaikuttanut kostealta. Aloitin kuitenkin kotiin tullessa sisätilan lämmittimellä kuivailun uudelleen. Lähinnä siksi, että matto ja äänieristeet sen verran paksuja, että tuo 4 päivää ei niiden kuivamiseen taida riittää. Tiivisteet ovista on silikonilla käsitelty ja ei luulisi sieltäkään kautta vettä sisälle pääsevän. Muutoinkin tiivisteet näyttivät ehjiltä.
Onkos kellään vielä ideaa mistä vesi sinne jalkatilaan pääsee. Onko ko. autossa kondenssiveden poisto vain yhdellä puolella vai molemmin puolin? Tai jotain muita ideoita.