Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Delta radioon sopiva CD-vaihtaja?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi Delta radioon sopiva CD-vaihtaja?

Jep. Eli Mulla on Audi Delta mankka autossa ja pitäisi saada cd-vaihtaja siihen, olen kaikkialta yrittänyt etsiä orkkista vaihtajaa käytettynä mutta ei löydy.
    Joten tietäisikö joku kenen valmistama kyseinen radio on ja voisiko vaikka siltä valmistajalta löytyä boksia joka toimisi tuon mankan kanssa...

Valmistaja on Blaupunkt. Jos se on Delta CC, niin ainoa sopiva vaihtaja on alkuperäinen Alpinen tekemä kuuden levyn malli.

Käytetty Ebay:ssä alle 200 e, uusi maahantuojalla viisinkertaisesti. Vaihtomakasiiniksi käy Alpinen malli, mutta hinta taas vähintään suhteessa 1:5 välillä Ebay vs. radioliike.

Comment

Blaukkarin mankka ja sopiva vaihtaja on Alpinen... hulluja nämä sakemannit... Eli Sen Alpinen vaihtajan pitäisi toimia niin yksinkertaisesti että lyödään vaan piuhan paassä mankkaan kiinni ja Alpinelta voisi löytyä oikeanlainen johtokin?

Comment

Mulla oli sama homma kuin Nikolla, halusin Delta CC:hen CD-vaihtajan. Alkuperäinen CD-boksi löytyi ja hintakin olisi ollut ihan ok, muttakun soittelin sen nimenomaisen johdon perään, niin homma tuupertui kasaan siinä vaiheessa kun kuulin puhelimessa, että johdon hinta on "vaivaiset" n. 100€!!!

Eli siihen loppui himo CD:n kuunteluun autossa, koska arvostan alkuperäistä Delta CC:tä senkin takia, että kanavavalinta näkyy mittariston keskellä.

Comment

No voi harmi, itse ostin delta cc:n, välipiuhan ja boksin 100e =)
          Silmät auki, kyllä niitä silloin tällöin on kotomaassakin kaupan.

Ja luulisi tommoisen piuhan joku ammattilainen tekevän takuulla alle 100e hintaan, koska hinnassa on takuulla ilmaa yli 90%

Comment

No ootpas Antti halvalla saanut! Saako tiedustella, mistä hommasit, vai oliko ihan joltain yksityiseltä?

Comment

Yksityiseltä FFP:n foorumilta bongasin.

Comment

up!

Tuli hommattua auto, jossa Delta cc kasettisoitin. Mikä Alpinen boksi-malli sopii tuohon mankkaan ja millaisella johdolla??

Onko muita merkkejä/malleja??

Comment

Working...
                X