Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

c4 keskuslukko, sisävalot ja penkinlämmittimet pimeni.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • c4 keskuslukko, sisävalot ja penkinlämmittimet pimeni.

    c4 100 2.3E -91 ensimmäisiä ongelmia alkaa tulla jo nyt, vaikka ei ole ajettu edes 400 tuhatta.

    Keskuslukko , sisävalot ja penkinlämmittimet meni mykäksi yhtä aikaa.
    Alipainepumppu testattu ja toimii, samoin piirilevyn tinaukset tarkastusjuotettu.
    Sulakkeet tarkastettu kojelaudan vasemmasta päädystä ja sisävalokin toimii valaisimen kytkimestä.

    Olisikohan näillä jotain yhteistä sulaketta, relettä tms jota kannattaisi vielä tutkiskella ennen uuden alipainepumpun piirilevyn ostoa.

    #2
    Konehuoneen puolella sijaitsevasta releboxista vois katsoa että circuitbrakerit kyseisille vehkeille vielä toimii.

    http://forums.audiworld.com/a6100/msgs/42161.phtml

    Comment


    • #3
      Olisiko ovivalokytkin rikki? Luulee että ovi on auki, silloinhan ei ainankaan kaukoohjaimesta saa ovia lukkoon. Ja jos jättää oven auki niin sisävalot sammuu jonkin ajan päästä eikä syty ennenkuin oven sulkee ja avaa uudestaa, mutta jos tätä tietoa ei tule risalta kytkimeltä niin ei syty. Tosin noi penkin lämmittimet tuskin sammuu jos ovi on auki ;)

      Comment


        #4
        Muistaakseni ainakin Ässässä noi kaikki on saman sulakkeen takana. Kuten kellokin. Toimiiko se? Jos kuitenkin vielä tsekkais sen sulakkeen?

        Comment


          #5
          Mulla jää lukittumatta se ovi, joka on auki. Jos siis kyse olisi risasta kytkimestä, pitäisi kaikkien olla rikki.

          Murtunut/katkennut johto jossain? Mulla takaluukun rikkinäinen johtosarja aiheutti keskuslukon toiminnalle kaikkea jännää.

          Comment


          • #6
            Katse kääntyisi kyllä uudestaan pumppuyksikköön. Pumppuyksikkö hoitaa myös sisävaloja (ja sen viivettä jne). Toisaalta penkinlämmittimillä ei pitäisi olla mitään tekemistä asian kanssa. Tuleeko pumppuboxille jatkuva virta (= ei vikaa sulakkeissa)?

            Comment


              #7
              Onko vikakoodeja?

              Comment


              • #8
                Vikakoodeja ei ole luettu enkä ole vielä tutkinut kun että circuitbreakerit ovat ehjät.
                Ovivalokytkimet ovat seuraavana tarkastuslistalla ja penkinlämmittimetkin hieman ihmetyttävät.

                Kello toimii ja muutkin mittarit toimivat lukuunottamatta nopeusmittaria joka ei näytä yli 60 km/h ja joskus yltyy näyttämään jopa 80 km/h.

                Joutaahan tuo eukko aukoon ja lukitseen ovia ihan ilman keskuslukkoakin, mutta se peräkontin lukitseminenhan ei onnistu jumissa
                ja paskaa täynnä olevan lukkopesän vuoksi.

                Täytyy tässä tutkiskella asiaa kun löytyy sopiva rako.

                Löytyi muuten pioneerin hälytin takapenkin alta jossa johdot vielä paikallaan sekä 2 kaukosäädintä.
                Menee mielenkiintoiseksi.

                Comment


                • #9
                  Keskuslukko / sisävalovika paikallistettu pellin alla olevaan sulakerasiaan, jossa joku käynyt käpälöimässä ja vaihtanut lukituksen sulakkeen kattoluukun sulakkeen paikalle, jota autossa ei ole.

                  En tunnusta.


                  Menihän tuossa vuosi vikaa ihmetellessä ja varmaan toinen, että saa kuskin puoleisen penkinlämmittimen toimimaan.
                  Vänkärinpuoleinen alkoikin toimimaan ihan itsekseen.

                  Comment


                    #10
                    Tuon verran tuupatussa voi hyvin olla jo penkinlämmittimen vastukset palaneet. Selviää vastusmittarilla penkin alta liittimestä. Samalla tietty helppo mitata tuleeko sinne jännite.

                    Comment

                    Working...
                    X