Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 (4B) päivävaloautomatiikka

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 (4B) päivävaloautomatiikka

Asentelin tuossa aamusella kyseisen systeemin Saksasta käytettynä tuotuun autooni. Johtosarja on ostettu Slamitista. Askarruttamaan kuitenkin jäi tuon systeemin toiminta. Nyt 0-asennosa valot syttyy kun laittaa virrat päälle, mutta pitkätkin valot saa 0-asennossa päälle.

Periaatteessa tuo on ihan OK, mutta haluaisin tietää että toimiiko se jollakulla toisellakin samalla lailla. Isäukollani on samanlainen auto ja siinä ei ainakaan pitkiä saa päälle tuossa 0-asennossa.

Johdotukset olen käynyt läpi jo kahteen kertaan ja ne ainakin ovat niin kuin ohjeessa kerrotaan. Eivät Slamitistakaan osanneet kertoa toimiiko valot tuolla johtosarjalla noin kuten mulla nyt toimii.
    Viimeksi muokannut jaska_73; 31.7.2008, 15:36.

Pitkien vilauttaminen ja päälle pysyvästi kytkeminen ovat sitten eri asia. Vetämällä saa pitkät aina vilahtamaan.

Comment

Katkaisijan ollessa 0-asennossa saa pitkät jäämään päälle. Tämätäsääs nyt hiukka itseä ihmetyttää, mutta onahan nyt se hyvä puoli ettei tarvitse enää sattua koko katkaisijaan jos ei huvita tai ei muista.

Comment

omassa on ainakin seuraavaa, 0-asennossa lähivalot on "himmeät" ja pitkät ei jää päälle, päällä-asennossa lähivalot on kirkkaammat ja pitkät jää päälle.
        voi hyvinkin olla että tuossa päivävalosarjassa kytkentä on tehty ihan eritavalla kuin niissä missä se on alkuperäisenä, eli se on sitten ominaisuus...
        kytkentäkaaviostahan se selviäis, että saako ne toimimaan eri tavalla, tuskin ainakaan tuota himmennystä saa aikaan.

Comment

Mulla pitkiä ei saa jäämään päälle 0-asennossa, mutta vilautus onnistuu. Onko nuissa -04vm A6:ssa noiden päivävalojen koodauksissa minkälaisia mahdollisuuksia? Haluaisin saada nuo päivä valot sillain että sumuvalot on päällä 0-asennossa.

Comment

Working...
          X