Tuossa selatessani eri hauilla pari päivää foorumeita en löytänt kysymyksiini vastauksia....
Autoni on A6 Avant -00 2.5 TDI V6.
Nyt vuoren vaihteessa autosta hajosi kone mikä oli tyypiltään AFB ja vaihettiin AKN -01. Käy ja kukkuu hyvin ja menee pienellä naftalla eli pitäisi olla kunnos.
Tosin nokka-akseli homma hieman kiinnostais, et onko mahrollisesti kyseisessä vuosimallin koneessa jo net "paremmat" nokat ? Vaihtokoneen myyjä kyl vakuutti et on, mut onko vanhaa kusetettu? =)
Nokat, kun tarkistin ennen koneen paikalleen laittoa niin ei niissä näkynny samanlaisia kulumia ollenkaan, kuin vanhassa koneessa.
vanhalla pääsivät 230 000km ja tämä vaihtokone olisi ajettu semmoisen 130 000 km. Tosin tartti vanhasta koneesta laittaa tuo jakajapumppu, kun ei tietojärjestelmä keskustellut uuren koneen pumpun kanssa. Eli tietojärjestelmä on AFB:n peruja.
Tuossa miksi kävin foorumeita läpi niin ajatuksena olisi laittaa vakionopeurensäärin ja mahrollisesti viel tuo ajotietokone, mikä näyttäisi nämä kulutukset ja muut....
A4 tuntuisi olevan ohjeit, mut ei kutosiin niinkään.
Huoltokirjassa on merkintöjä
wauzzz4BzYNO62457
4B5 ORC 4712321
Nyt lähinnä kiinnostaisi et millä tavalla on mahrollista saaha nuo lisälaitteet toimimaan tai onko eres mahrollisuutta?
Purin ratin ympäristöä sen verran et näkisin tämän modulaattorin? missä olisi nämä F tai S merkinnät.
Niin löytyi vain tulevia johtoja, mitkä menee suoraan liittimillä kiinni vilkunviikseen ja pesimenviikseen. Tosin autossa on tuo säärettävä ratti et onko se modulaattori syvemmäl? Ei ainakaan näkynt siin ratin takana heti....
Voisiko olla mahrollista et olisi käynt säkä ja vakkari toimisi pelkän viiksen vaihrolla ja aktivoinnilla? Vai tarttisko sittenkin heepeleit nipun ? Tuos aikanaan oli eräs T4 Transporter -96 mihin laitettiin toimintaan vakkari. kun softa oli valmiina eculla...
Mittaristossa on näyttö siin keskellä, mut siinä on itsediaknostiikan toiminta ja vain ulkolämpötilannäyttö ja yläpuolella on tumma peitelevy. Onko tähän alempaan näyttöön mahrollista saaha toimimaan ajotietokoneennäyttö ?
Tässä vilkkuviiksen tarrannroit:
202. 852 ATW
8LO 953 513 G LO 1 A04 05.11.99
Pesimenviiksen nrot:
CZ KO 301 2020 12
4B0 953 503 F
Olisin hyvin mielissäni tieroista ja tuo nyt vakkari olisi se tärkiämpi. Liian hyvä auto ajaa käy hieman kortin päälle ilman tuota hillitsintä =DD.
Kiitoksia nyt näin etukäteen ja jos linkkejä löytyy niin mieluusti otan niitäkin vastaan. Tosin saksa on hieman huonoa, mut kaipa jollain käännösohjelmalla siintäkin selvyyren saapi =).
Autoni on A6 Avant -00 2.5 TDI V6.
Nyt vuoren vaihteessa autosta hajosi kone mikä oli tyypiltään AFB ja vaihettiin AKN -01. Käy ja kukkuu hyvin ja menee pienellä naftalla eli pitäisi olla kunnos.
Tosin nokka-akseli homma hieman kiinnostais, et onko mahrollisesti kyseisessä vuosimallin koneessa jo net "paremmat" nokat ? Vaihtokoneen myyjä kyl vakuutti et on, mut onko vanhaa kusetettu? =)
Nokat, kun tarkistin ennen koneen paikalleen laittoa niin ei niissä näkynny samanlaisia kulumia ollenkaan, kuin vanhassa koneessa.
vanhalla pääsivät 230 000km ja tämä vaihtokone olisi ajettu semmoisen 130 000 km. Tosin tartti vanhasta koneesta laittaa tuo jakajapumppu, kun ei tietojärjestelmä keskustellut uuren koneen pumpun kanssa. Eli tietojärjestelmä on AFB:n peruja.
Tuossa miksi kävin foorumeita läpi niin ajatuksena olisi laittaa vakionopeurensäärin ja mahrollisesti viel tuo ajotietokone, mikä näyttäisi nämä kulutukset ja muut....
A4 tuntuisi olevan ohjeit, mut ei kutosiin niinkään.
Huoltokirjassa on merkintöjä
wauzzz4BzYNO62457
4B5 ORC 4712321
Nyt lähinnä kiinnostaisi et millä tavalla on mahrollista saaha nuo lisälaitteet toimimaan tai onko eres mahrollisuutta?
Purin ratin ympäristöä sen verran et näkisin tämän modulaattorin? missä olisi nämä F tai S merkinnät.
Niin löytyi vain tulevia johtoja, mitkä menee suoraan liittimillä kiinni vilkunviikseen ja pesimenviikseen. Tosin autossa on tuo säärettävä ratti et onko se modulaattori syvemmäl? Ei ainakaan näkynt siin ratin takana heti....
Voisiko olla mahrollista et olisi käynt säkä ja vakkari toimisi pelkän viiksen vaihrolla ja aktivoinnilla? Vai tarttisko sittenkin heepeleit nipun ? Tuos aikanaan oli eräs T4 Transporter -96 mihin laitettiin toimintaan vakkari. kun softa oli valmiina eculla...
Mittaristossa on näyttö siin keskellä, mut siinä on itsediaknostiikan toiminta ja vain ulkolämpötilannäyttö ja yläpuolella on tumma peitelevy. Onko tähän alempaan näyttöön mahrollista saaha toimimaan ajotietokoneennäyttö ?
Tässä vilkkuviiksen tarrannroit:
202. 852 ATW
8LO 953 513 G LO 1 A04 05.11.99
Pesimenviiksen nrot:
CZ KO 301 2020 12
4B0 953 503 F
Olisin hyvin mielissäni tieroista ja tuo nyt vakkari olisi se tärkiämpi. Liian hyvä auto ajaa käy hieman kortin päälle ilman tuota hillitsintä =DD.
Kiitoksia nyt näin etukäteen ja jos linkkejä löytyy niin mieluusti otan niitäkin vastaan. Tosin saksa on hieman huonoa, mut kaipa jollain käännösohjelmalla siintäkin selvyyren saapi =).
Comment