Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Concert I vaihdettu Blaukkariin --> ongelmia.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Concert I vaihdettu Blaukkariin --> ongelmia.

Concert vaihtui siis Blaupunktin Kingston MP47:ään.
    Väliin tuli kaksi adapteria (Antennivahvistin ja se toinen) sekä tuo kondensaattori.
    (Ilman sitä paukahti kun sammutti laitteen ja naksahti käynnistettäessä)
    Asennus sujui hyvin ja musiikki soi hyvin, mutta häiriöitä kuitenkin on.

- Jatkuva kohina, joka EI voimistu volumea nostettaessa. On katkonainen.
    - Radiokanavan löytyessä kuuluu vaimea kumahdus. (Aina kun etsii)
    - Kun virran kääntää päälle radion soidessa, kuuluu 5 sekuntia rutinaa.
    - Moottori käynnissä kuului jatkuvaa vinkunaa, joka kuitenkin ilmeisesti vaimeni hetken päästä.
    - Radion valot himmenevät, kun laittaa valot päälle.

- USB tikulta musiikkia toistettaessa ei enää suostu vaihtamaan kappaletta. MIX-toimintoakaan ei saa pois.

Apuja kaivataan..
    Viimeksi muokannut Chocoeye; 22.7.2008, 18:17. Perustelu: Heräte olikin olemassa.

mulla jäi kanssa pari yksittäistä piuhaa ja muistaakseni yksi nippukin yli siitä antenniadapterista. ne yksittäiset oli nopeussignaalia ja olikohan valonsäätöä varten ja nippu oli kaiutin liitin johtoineen. en tarvinnut koska bosepiuhassa oli niitä ihan tarpeeksi.

valon himmenemiseen voi olla syynä se että blaukkari tuntuu sekoittavan näytönkirkkauden säädöissä päivän ja yön väärinpäin.

mulla kuuluu myös laturinvinkuna läpi,ei kauheasti mutta niin että kuitenkin selvästi huomaa. en ole ainakaan itse keksinyt vielä korjausta siihen mistään. edes lisämaadoitus ei auttanut. pitää kokeilla joskus vielä vetää maapiuha mankalta vahvarin maapisteeseen. myös soittimen vaihto las vegasista hamburgiin on edessä,vaikka silläkään tuskin on vaikutusta tuohon.

Comment

Tuli tuossa mieleeni, että onko sillä väliä, onko käytössä tavallinen kondensaattori vai elektrolyyttinen kondensaattori. Vai onko noilla mitään eroa?
      Minulla on nimittäin nyt ilmeisesti 470uF 65V tavallinen konkka.

Tällainen pitäisi kai olla: http://www.elektrolinna.fi/kauppa/in...=BIC-470UF-35V

Nyt välissä sellainen, jossa plus ja miinus ovat konkan eri päissä.
      En tunne elektroniikkaa yhtään.. :)

Comment

tommonen elektrolyyttikondensaattori käskettiin siinä yhdessä ohjeessa laittamaan ja kävin sitten elektroniikkaliikkeestä hakemassa. voihan sitä kokeilla mitä tapahtuu kun vaihtaa tavallisen tuommoseen, ei tuo minunkaan maksanu kun jotain 20 senttiä.

mitäs tapahtuisi jos tuommosen kolvaisi lisäksi vaikka etukajareiden johtoihin, lakkaisiko vinkuna? mitä tuommonen varsinaisesti poistaa, sen paukkumisen pelkästään vai muutakin? kuulostaa jotenkin nimittäin siltä että se vinkuna tulisi lähinnä tuolta etuovien kajareista.

Comment

Working...
        X