nytten oli pakko kääntyä harrastajien puoleen.
mulla olis vm:93 2.3l b4 cabriolet.
aluksi kaikki lukot ym toimi täysin moitteetta kaukosäätimestä,
kunnes pelkurin lukko sekä bensakorkki lopetti toiminnan, ei siis toimi auki eikä kiinni.. kuskin lukko kyllä toimii...
joku ehdotti että takakontissa olis joku "kompura" joka hoitaa nuo painelukot,
joten purin kontin, eikä sieltä löytynyt muutakuin vararengas ja bensatankki..
en sen enempää vaivannut päätäni asian suhteen, sillä ilta myöhään lukot rupesivatkin toimimaan,
pahaksi onneksi nytten viikkoa myöhemmin tapahtuneesta, pelkurin sekä b-korkin lukot lopettivat jälleen toiminnan.. nupit kyllä pikkusen heilahtaa eli jotain se yrittää...
olen kyllä tarkistanut letkujen ovi/sarana kohdat ettei olis kulunu puhki, mutta turhaan, sillä letkut näyttää kuin uusilta.
osaisko kukaan auttaa asian suhteen?
mulla olis vm:93 2.3l b4 cabriolet.
aluksi kaikki lukot ym toimi täysin moitteetta kaukosäätimestä,
kunnes pelkurin lukko sekä bensakorkki lopetti toiminnan, ei siis toimi auki eikä kiinni.. kuskin lukko kyllä toimii...
joku ehdotti että takakontissa olis joku "kompura" joka hoitaa nuo painelukot,
joten purin kontin, eikä sieltä löytynyt muutakuin vararengas ja bensatankki..
en sen enempää vaivannut päätäni asian suhteen, sillä ilta myöhään lukot rupesivatkin toimimaan,
pahaksi onneksi nytten viikkoa myöhemmin tapahtuneesta, pelkurin sekä b-korkin lukot lopettivat jälleen toiminnan.. nupit kyllä pikkusen heilahtaa eli jotain se yrittää...
olen kyllä tarkistanut letkujen ovi/sarana kohdat ettei olis kulunu puhki, mutta turhaan, sillä letkut näyttää kuin uusilta.
osaisko kukaan auttaa asian suhteen?
Comment