Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 subbarin asennus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A3 subbarin asennus

Terve,

tarkoitus olisi laittaa A3:n konttiin aktiivisubbari. Ikinä en ole sellaista asentanut mihinkään. Asennuksesta kysyisin, että mihin subbarin maajohto kannattaa kiinnittää? Entä mistä virta- ja RCA-kaapelit eteen?

Itselläni on muistaakseni jossakin oikean sivupahvin takana olevan mutterin alla tuo maajohto. Auto on siis kolmiovinen. Virtakaapeli tulee repsikan jalkatilasta n. 10cm lattiamaton yläreunasta alaspäin olevasta aukosta. En tosin ole varma onko tuollainen reikä alunperin olemassa, vai onko auton edellinen omistaja sen siihen tehnyt. Kuitenkin hifiä ollut tuossa ennenkin, kun yhdet RCA:t oli jättänyt autoon :)
    Taitaa jossakin kuskin jalkatilassa suht ylhäällä kaiken takana olla alkuperäinen läpivientikin. Itse en ole paikkaa tosin löytänyt, mutta sellaista sanottiin kun itse kyselin tuosta.

Nyt en muista sitten kummalta puolelta olen vetänyt RCA:t eteen, mutta kuitenkin jompaa kumpaa puolta kynnyslistojen alta. Taisi olla kuskin puolelta.

Comment

Vedä sitten RCA:t sitten eri puolelta autoa kun virtajohdot, ei tartte laturin vinkunaa sitten kuunnella.

Tosin ei taida paljon subbarin taajuuksilla vinkunaa kuulua mutta jos sitten myöhemmin päätätkin laittaa lisävahvareita myös vaikka erkka sarjalle niin sitten ainakin kuuluu. :)

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
        Vedä sitten RCA:t sitten eri puolelta autoa kun virtajohdot, ei tartte laturin vinkunaa sitten kuunnella.

Tosin ei taida paljon subbarin taajuuksilla vinkunaa kuulua mutta jos sitten myöhemmin päätätkin laittaa lisävahvareita myös vaikka erkka sarjalle niin sitten ainakin kuuluu. :)
        Niin vinkuu jos käyttää rca piuhana jotain "marsunhirttonarua" mallia 5m = 2.95€...

Comment

No itsellä on tupla suojattua ja ensin vinku niin maan perhanasti kun vedin pelkääjän puolelta rca:t urssissa.

Vaidoin paikan keskikonsolin alle ja johan loppu vinkuna.

Comment

Minulla meni virta ja RCA-johdot omassa A3:ssa samalla puolella eikä ikinä kuulunut mitään ylimääräisiä ääniä. Eikä ollut RCA-johto mitään kaikkein kalleinta mutta ei myöskään halvinta.

Comment

Working...
            X