Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 vikakoodit näkyviin ilmastoinnin näytöstä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B6 vikakoodit näkyviin ilmastoinnin näytöstä

Pari tuntia aikaa kuluttanut eikä searchilla löytynyt vastausta mieltä vaivanneeseen kysymykseen, vaikka useampikin oli asiaa kysynyt monessa eri aiheessa. Teimpä sitten uuden aiheen, kun ei vanhaakaan löytynyt sopivalla otsikolla.

Suuri kysymys onkin, että saako A4 B6:en automaatti-ilmastoinnin näytöstä esiin vikakoodeja?

A4 B5:en ohjeilla en ainaan itse päässyt käsiksi tuohon kysely tilaan eli tuolla sisäilmankierto + puhallus ylöspäin napilla.

Siinäpä pdf minkä joskus bongasin audiworldista. Toimii ainakin mun '03 A6.

Toimii juurikin samalla tyylillä kyllä. Sisäilmankirto + ylöspäin puhallusnappi.
    Attached Files

Comment

Kiitokset pikaisesta vastauksesta...samaiset ohjeet Audiworldistä bongasin, mutta en saanut pelittämään.

En tiedä oliko vika sormissa, miehessä vai kuun asennossa, kun ei millään mennyt kyselytilaan vaikka auto oli käynnissä tai ilman. Hieman taas hävettää jos sen saankin toimimaan tänään, kun taas kokeilen.

Jos ei tästä aiheesta muuta hyötyä ole, niin tulipa ainakin tähän aiheeseen hyvä pdf-tiedosto Obsin toimesta.

Comment

Hmph, onpa pölhöä. Eikös noi toimi a3:ssakin ainakin kutosten lisäksi? :F

Comment

Jep, taas testattu ja todettu...ei se tosiaan toimi! Tulipa sekin asia selväksi.

Comment

Voisko joku ystävällisesti suomentaa ton ohjeen, että miten ne koodit tulee näkyviin? Ei mun lontoon taidolla oikein selviä että mitä kaikkia nappeja tossa tarvitaan painella =)

Comment

Working...
            X