Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 4f koukun ja peruutustutkan asennus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 4f koukun ja peruutustutkan asennus

    Hommasin vetokoukun ja samalla ajattelin asentaa peruutustutkan.Koukun sähkösarja on jaeger.Kysymys uskallanko liittää sähkösarjan kiinni vai onko vietävä paikkaan jossa ohjelmointi tehdään,siis aiheuttaako ongelmia jos teen liitännät ja vien tämän jälkeen ohjemoitavaksi.Siten vielä peruutustutkan ohjausvirta mistä uskaltaa ottaa ja aiheuttaako tämäkin kenties ohjelmointi tarpeen(valeo).

  • #2
    Asennettu.

    Comment


    • #3
      Peruutustutka ei tarvinnut koodauksia,ohjaus suoraan peruutusvalolta.Koukku vaati uuden sovelluksen,joka tehtiin bernerillä.

      Comment


        #4
        Edullinen jälkiasennettava peruutustutka myös ko. korimalliin. Onko kukaan kokeillut?

        Comment


          #5
          En kyllä sanoisi edullinen, meillä on perustutkan svh. 58,00, sisältää neljä anturia, keskusyksikön ja kaiuttimen. Reiät joutuu kyllä puskuriin poraamaan, mutta muuten asennus on helppo, maajohto runkoon ja pakkivalolta varastetaan plussa.

          Comment


          • #6
            Sun kannattaa OSCI mainita (tai muuttaa profiiliin) autosi vuosimalli koska esim. CAN väyläjutskat on eri juttuja kun vanhemmat. Ettei tule väärinkäsityksiä tai vääriä ohjeita kenellekkään.

            Itselläni on Bosch (hyvin harvinainen A8 tehdas-sarja lisävaruste) perutustutka takahattuhylly verhoiluun integroituna digi-näyttönä.

            On hyvä huomata, että irrotetun vetokoukun ollessa paikoillaan (vaikka ilman peräkärryä) niin se ainakin minulla sekoittaa lukemia (jatkuva 35 tai 40cm näytössä kun pakki päällä => luulee jälkiasennettua koukkua esteeksi) kun irtokoukku on paikoillaan.

            Tämä tiedoksi kaikille joilla on peruutustutka ja ajattelee vaikka kiinteää koukkua.

            Comment

            Working...
            X