Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 vetokoukun sähköt -03

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 vetokoukun sähköt -03

Vm.03 2.7 biturbo farmari quattro. Pitäisi laittaa vetokoukku. Onko olemassa eri vaihtoehtoja sähköjen laittoa varten? Vai pitääkö hommata kallis orig. sähkösarja. Autossa on sheck control systeemi.

Minä en sähköistä ymmärrä, mutta itse laitatin karvalakkimalliin ( ei mitään kontrollia) edullisen vetokoukun ja siihen ( audiin) sopivan sähkösarjan. Ostin ne Fixus varaosaliikkeestä.

En katunut kalliin n 70 € sähkösarjan ostoa, koska kaikki liittimet oli valmiina ja vain työnsi paikoilleen takavalojen/jarruvalojen jne liittimiin. Minun ei tarvinnut vetää johtoja kojetauluun asti, koska karvalakkimalli. Jätin ne kiepille päät teipattuna.

Luultavasti sinun tapauksessa pitää vetää eteen asti.

Haulla: vetokoukku, vetokoukun sähköt, vetokoukun asennus jne taitaa löytyä tietoa.

Suosittelen autoosi sopivan sähkösarjan hankkimista. Kysy tarvikeliikkeestä myös. Entä Kalskeen Tepon kautta sakemanneista? Hinta kompensoituu asennuksen yhteydessä.

Comment

Netistä kannattaa tilata esim jaegerin sarja. Itsellä oli autossa koplattu jossain pajalla yleissarja kiinni ja jälki oli purettaessa sen näköistä. (Vaihdoin sen takia kun vanha sarja ei katkaissut parkkitutkaa)

Uusi oli jaeger, hintaa tuli karvan yli 100?. asennus oli helppo nakki vaikka piti eteen asti vetää kolme johtoa

Comment

Working...
      X