Eli miten lähtee tuo keskikonsolin taaempi osa irti? Siis se vaihdekepistä taaksepäin, käsijarrukahvan ympärillä oleva. Mahdollisesti takapenkin ilmasuuttimien takana ruuvia jne.? Se ilmasuutinpaneeli lähtee varmaan vetämällä? En kehdannut vielä tuolla pakkasessa alkaa tutkimaan, mutta ens viikolla olis tarkotus käyttää irti ku pääsee taas lämpimään talliin. On siinä käsijarrukahvan viereisessä lokerossa jotain sokerista karkkimönjää, sehän on kankaalla päällystetty. Lähteeköhän kangas suosiolla irti että sen vois pestä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Keskikonsolin takaosan irroitus (C4)
Collapse
X
-
Jos nyt oikein muistan niin vaihdekepin nahkan alla kaksi ruuvia ja takana ilmasuuttimien etupuolella sivuilla alareunoissa molemmin puolin 1 kpl ruuveja peitelevyn peitossa. Sitten takaa nosto taaksepäin ja ylös.
Nuo kankaat kyllä taitaa olla ihan liimattuja joten melkeinpä helpointa liimata uusi karvakangas päälle...
-
Jaahas, no pitää silti kokeilla saisko sitä kangasta varovasti revittyä irti... Pesis ja liimais takaisin. Kai tuo onnistuis jollain tapaa pessä paikallaankin, irroittaa vaikka sen konsolin ja pistää likoamaan?
Meikäläisellä ei ole vaihdekepissä nahkaa (automaatti), mutta varmaankin ajaa saman asian tuo vaihteenvalitsimen "levy" joka siinä kepin tyvessä on.
Kiitos purkuvinkistä.
Comment
-
-
Mulla on suunnitteilla samanlainen purkuoperaatio tässä joskus kun ehtii...vaihdan sen koko takaosan toiseen, kun nyt paikoillaan olevassa on vähän liikaa helmutin poraamia (ilmeisesti) puhelimen johtojen läpivientireikiä (valtavan taidokkaasti porattuja muuten...)
Samalla takapenkkiläiset saavat valon röökinsytkäriin. Vaihtopalikka on siis jo olemassa ja ainakin siinä on tuo huopa irtoversiona.
Onko muuten mitään keinoa jolla tuon ko. kotelossa olevan harmaan maalin saisi kunnostettua? Eli mikä sävy olisi oikea ja millä sen saa pysymään muovissa kiinni. Vaatii ilmeisesti jotain muoviprimeriä? Vai vaatiiko viennin ammattimaalarille?
Comment
-
Tuo huopa tosiaanki lähti helposti irti. Ekaksi kampeaa vaikka meisselillä sieltä takaosasta ja sen jälkeen lähtee koko satsi ihan helposti. Tuohonhan näppärä tekis vanhan muotilla vaikka uuden jostain huovasta...ja jos auto on käytössä enimmäkseen hameväellä, niin vaikka marimekon unikko-kankaasta ;)
Comment
-
Minulla on hieman hämärä mielikuva, että mm sakemanninkielisessä oppaassa, jota saa Alfamerilta, on ko asioita selvitetty?
Comment
-
Solehmainen
Comment