Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Näytöllinen dvd soitin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Näytöllinen dvd soitin

Suositelkaa vapaasti max.600 e soittimia. Minkälaisia kokemuksia jne?

Ei taida saada tuohon hintaan "laatumerkkejä".. Ite ostin pioneerin AVH5900 7" kosketusnäytöllisen ja olen tykännyt. 5-alueinen taajuuskorjain ja kaikenmaailman mahdolliset liitännät jne. Toistaa ongelmitta musaa ja videoo poltettuna ja alkuperäsenä. Helppokäyttoinenkin mielestäni. Hinta taitaa vaan uudella olla vielä 900e luokkaa.
    600e alle taitaa mennä audiovoxeja, procemaxia jne. Mutta niiden laadusta en tiedä. Itse ostaisin ainakin kerralla kunnollisen joissa hyvät takuutkin. Ja mieluummin liikkeestä kun kitupiikistä tms. nettipuljusta joiden kans on hankalampi asioida jos vikoja ilmenee.

Miettiä voi myös erillisen näytön ostamista dvd-soittimen kylkeen. Pioneerilla taitaa jotain olla 400e hintaluokassa, ja siihen sit kylkeen joku hyvä näyttö. Pitäs varmaan alle 600e mennä.

Comment

Mulla tommonen audiovox ollut nyt puol vuotta ja toiminut hyvin, ei mitään moitittavaa. Ja ihan liikkeestä ostin. Ja takuutakin on se ihan normi. Myynnissä ois;)

Comment

Pistäppäs tietoja ja kuvia sähköpostiin ja samalla tiukkaa hintaa?
        rikuparvinen@hotmail.com

Comment

mulla on alpinen cva-1014r multimediayksikkö 6,5" näytöllä, dva-5205p dvd-pyöritin ja mp3-vaihtaja. todella hyvin toimivat vehkeet, ei ole ollut mitään ongelmia .. nämäkin joutilaana nyt:)...

Comment

Working...
          X