Teenpä tästä uuden threadin. Haulla en löytänyt suoraa vastausta ongelmaan.
Eli kylmänä käynnistyy vaan ei pysy käynnissä ilman kaasulla auttamista. 20 s. riittää niin käy jo välttävästi. Puolilämpimänä (~3km ajon jälkeen) saattaa olla ettei lähde ollenkaan käyntiin tai sitten vasta pitkän tai useamman sahauksen jälkeen. Sen jälkeen käy kun enkeli. Hall-anturiongelma poissuljettu, virranjakaja vaihdettu.
KK-suutin ei saa impulssia ollenkaan, vaihdoin aikalämpökytkin toiseen käytettyyn (varmasti ehjään) eikä siltikään toimi.
Jotenkin viittaa johonkin toiseen anturiongelmaan, mitähän kautta toi lämpöaikakytkin kierrättää signaalin siihen kk-suuttimeen? Ehdotuksia?
Eli kylmänä käynnistyy vaan ei pysy käynnissä ilman kaasulla auttamista. 20 s. riittää niin käy jo välttävästi. Puolilämpimänä (~3km ajon jälkeen) saattaa olla ettei lähde ollenkaan käyntiin tai sitten vasta pitkän tai useamman sahauksen jälkeen. Sen jälkeen käy kun enkeli. Hall-anturiongelma poissuljettu, virranjakaja vaihdettu.
KK-suutin ei saa impulssia ollenkaan, vaihdoin aikalämpökytkin toiseen käytettyyn (varmasti ehjään) eikä siltikään toimi.
Jotenkin viittaa johonkin toiseen anturiongelmaan, mitähän kautta toi lämpöaikakytkin kierrättää signaalin siihen kk-suuttimeen? Ehdotuksia?
Comment