Onko kellään kokemusta k-lukon kauko-ohjauksen asentamisesta audi 90 Quattroon? (2,3 vm91) Löysin muutaman sarjan, mutta niissä oli maininta "-->96", käsittääkseni siis vaan 96 vuotisista ylöspäin.. Jos joku on asentanut niin mielelläni kuuntelisin jorinoita ko. hommasta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
jälkiasennettu k-lukon kauko-ohjaus
Collapse
X
-
Fleishter
Hmm eikös -->96 merkintä tarkoita vuoteen 96 asti eikä vuodesta 96 eteenpäin joka merkittäisiin 96--> ...näin olen ainakin käsittänyt nämä kansainväliset sekalaiset merkintätyylit.
-
Ei kun vuoteen 96 asti :) Hyvin helppo ja yksinkertainen homma koska audeissa on tuo ah-niin-ihana alipainetoiminen k-lukko. Olen itse asentanut kolmeen Audiin kyseisen systeemin.
Riippuu vähän systeemistä, mutta yleisesti ottaen se menee niin että boksille virrat ja vaikkapa kuskin ovelta piuha jossa se kompressoria ohjaava pulssi menee. Joku voisi antaa kunnon ohjeet ja jos muistaisi vaikka kaapelien värejä tai antaa typ89 sähköjen kytkiksen..
Comment
-
No hops, polla pelaa vissiinkin huonosti näin aamusta, nyt ei voi kun hävetä ja tutkia asiaa lisää..
vielä jos joku suosittelisi vaikka jotain sarjaa, kun tuntui muutamaakin erilaista löytyvän
Jaa no löysinkin ihan hyvän jo.. Jos tosiaan joku antais vinkkiä niiden johtojen kanssa, kytkentäkaavio olis kans rautaaViimeksi muokannut Nube; 23.5.2008, 07:59.
Comment
Comment