Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 b5 sisusta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S4 b5 sisusta

Onko etupenkkien keskikyynärnoja ollut vakiovaruste ko. autoissa, eli vm. 98 lähtien? Entäpä 3-puolainen sportratti?

Kyynärnoja ollut lisävaruste, sporttiratti lienee vakio.

Comment

Hyvin paljon vain näkee ässiä, missä kyynärnoja on, ja nyt sitten ihmetyttää kun sitä ei ole. Noita ratteja olen nähnyt sekä 4-puolaisina, että 3-puolaisina? Eli onko niitä sitten ollut molempia tarjolla?

Comment

Olen kans huomioinut tuon rattihomman, en ole vaan keksinyt mistä johtuu.

Comment

Olisko rattihomman takana joku radion kytkimien sijoittaminen rattiin tai jotain..eli radion kytkimet on saanut vain nelipuolaiseen rattiin..tai jotain sellaista..

Comment

Noita todella sporttisia 4-puolaisia möhköratteja näkee jopa joissain RS4/RS6:ssa.
            Ilmeisesti ainoa vaihtoehto, jos on halunnut radionohjausta rattiin.

Comment

Tässä ko. yksilössä ei ole ratissa mitään ylimääräisiä namiskuukkeleita, liekö sitten ns. karvalakkimalli kyseessä!?

Comment

Minulla on nelipuolaisessa ratissa lämmitys, liekö tuota saanut kolmipuolaiseen?

Comment

Saako tuollaisia keskikyynärnojia minun profiilin autoon vai vaan S-malliin? Entä noita radio ohjaus ratteja? Löytyyköhän mistää varaosana kumpaakaan?

Comment

Minulla on ylimääräisenä tuollainen nelipuolainen ratti jossa on radion ohjausnapit bägissä.

Keskikyynärnojia saa kyllä (esim eBaysta), niistä on ollut täälläkin puhetta, ja kait jotain kimppatilaustakin joskus.

Comment

Working...
                    X