Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT:n jenkkavehkeet

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• TT:n jenkkavehkeet

Eli ois tarkoituksena alkaa laittamaan TT:hen uudet jenkkavehkeet ja olisi mielenkiintoista nähdä että millaisia vehkeitä muut ovat laittaneet. Subbarien asennus varsinkin kiinnostaa että miten sais laitettua nätisti ettei koko peräkoppi menis subin lootaan. Nyt vaan kuvia tulemaan. :)

Itse asentelin takaluukkuun Presicion Powerin vahvistimen, erillisen aktiivijakosuotimen, 2x30 alueisen taajuuskorjaimen, erillissarjan ISOT passiivijakarit ja 2 kpl JL Audion 6,5" subia.

Kaikki nuo olivat siis piilossa, eli kontista ei mennyt yhtään tilaa. Subit soivat erittäin nätisti, laatua ja painetta tuli ihan riittävästi.

Auto on nyt myyty, mutta tuo subiboksi-vahvistinrakennelma on tallessa ja kunnossa. Jos kiinnostaa, sieltä sen saisi.

Asennuskuvia ei näemmä tuosta boksikokonaisuudesta löytynyt, valitettavasti.

Comment

Mä tein tuolleen. Sopii vielä tavaraakin tarvittaessa.

http://i55.photobucket.com/albums/g1...photo/TT/3.jpg

Comment

Jotain tuollaista just ajattelin kuin jydellä. Jos tuon vararenkaan kotelon käyttäs jotenki hyväksi. Millanen basso ja kotelo on. Saisitko parempia kuvia tuosta systeemistä?

Comment

Ja oletko nostanut tuota pohjalevyä?

Comment

Omassa edellisessä TT:ssä oli pohjalevy nostettu ja varapyöräkoteloon oli laitettu 10" subbari. Siinä oli takapenkki poistettu, niin oli tasaista tilaa etupenkkeihin asti, jolloin autosta saatiin käytännöllinen pikkuperheen monikäyttöauto..

Comment

Etsippä topic mun nimellä projektit osiosta. Sinne oon muistaakseni jotain kuvia laittanut asennusvaiheesta. Parempia ei oo tullut otettua, mut kyllä niistä varmaan jonkinlaisen käsityksen saa. Subi on 12".

Comment

Working...
              X