Omassa ässässä kans ilmeisesti läppämoottorin jumeja.Lämpö on ollu melkein koko talven 22 ja eikä puhallus lämpö muutu vaikka on yrittäny säätää,pelkästään LO toiminnolla saa viileää kabiiniin.Edes HI toiminnolla ei saa kuumempaa kuin mitä tulee jo tuos 22:lla,ainostaa puhallus nopeus muuttuu,eli varmaan haistelia on kunnossa?
Otin moottorin irti ja tarkastelin sen toimintaa;
kun laittaa ilmastoinnin LO asentoon niin moottori menee täysin toiseen laitaan niinkuin pitääkin,sitten kun painaa kerrran niin että näyttöön tulee 18 niin moottori menee yli puolen välin säädöstä eli melkein taas toiseen laitaan
Tästä sitten puolen asteen välein se nytkähtää aina muutaman millin kunnes tullaan 21 :seen niin se on jo tapis,onkohan normaalia toimintaa?Kyseessä siis konehuoneen kaukalossa oleva läppämoottori.
Avasin sen ja se näytti aivan uuden veroiselta,hiiletkin oli viä pitkät.
Vikakoodit on 11.6,13.7,8.5,8.3 eli kaikki viittaa läppämoottoreihin ja potikkoihin? saako muuten noita koodeja nollattua muutaku vag-comilla? Vai oliskohan loppujen lopuksi kysymys tästä:
Otin moottorin irti ja tarkastelin sen toimintaa;
kun laittaa ilmastoinnin LO asentoon niin moottori menee täysin toiseen laitaan niinkuin pitääkin,sitten kun painaa kerrran niin että näyttöön tulee 18 niin moottori menee yli puolen välin säädöstä eli melkein taas toiseen laitaan
Tästä sitten puolen asteen välein se nytkähtää aina muutaman millin kunnes tullaan 21 :seen niin se on jo tapis,onkohan normaalia toimintaa?Kyseessä siis konehuoneen kaukalossa oleva läppämoottori.
Avasin sen ja se näytti aivan uuden veroiselta,hiiletkin oli viä pitkät.
Vikakoodit on 11.6,13.7,8.5,8.3 eli kaikki viittaa läppämoottoreihin ja potikkoihin? saako muuten noita koodeja nollattua muutaku vag-comilla? Vai oliskohan loppujen lopuksi kysymys tästä:
Ja yksi juttu: Vag-Comia tarvitaan noitten moottorien kalibroimiseen perusasentoon kaiken lopuksi! Muuten saattaa olla, että ohjelma ei toimi 100% oikein. läpät ovat ohjelmaan nähden väärässä asennossa.
Comment