Onko tietoiosuutta noiden pakolämpöantureiden ominaiskäyrästä tai kalibrointi taulukosta? Ei tarvitsisi uuniin survoa anturia jos oikeaa dataa olisi saatavilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.7 Bit moottorin pakolämpöantureiden kalibrointi
Collapse
X
-
Kyllä mä saan sen pwm vs lämpötila kerrottua, jos on moiselle oikeasti tarve. Joku vois vetää tuosta sitten tietysti jotain johtopäätöksiä halutessaan :)
Koodi:pwm% astetta C 0,0 940 10,0 950 15,6 955 21,2 960 26,6 965 31,9 970 37,1 975 42,3 980 47,4 985 52,3 990 57,7 995 62,9 1000 68,1 1005 73,4 1010 78,8 1015 84,3 1020 90,0 1025 100,0 1035
Viimeksi muokannut porkkis; 11.4.2008, 09:22.
Comment
-
Mcpete kai tarkotti, että missä tilanteessa alkaa lämpö nousta mittausalueelle. Kyllähän sitä ihan ahdolla saa kuormittaa, että tuonne nousee. Eikä taida ihan hetkessä noustakaan. Heikommassa koneessa 1000 astetta alkaa jo rikkoa paikkoja. Biturbot on kaiketi tehty kestämään lämpöä.
Comment
-
Jaa niinpäs taisi tarkoittaa.
Joltakin (minua) viisaammalta olen kuullut että ECU säätää soppaa niin että lämmöt menisi aika helposti tuonne yli 900 asteen. Ei ole tullut logitettua niin enpä osaa sanoa kuinka helposti ne sinne menee. Joskus pitää kyllä testata kun VAG-COMin kaapeli on taas kunnossa...Viimeksi muokannut okkim; 16.4.2008, 23:48.
Comment
Comment