Elikkäs tuo ilmapussin varotuslamppu sytty. VAG comilla katsoin ja herjaa drivers side igniter, resistance high (N95) tjsp. No lurkkailin sen verran, että mahdollisesti kyseessä olisi se kellojousihärdelli.
No eipäs olekaan. Ratin pussille tuleva ruskea-valkoinen piuha taitaapi olla kaputt. Mittasin rattiputken liittimen ja pääpurkin liittimen välit. Johtorikko olettaen tietysti, ettei väri vaihdu matkalla.
Kellojousihärdelli on ehjä, samoin penkkien alapuoliset töpselit. Eli mun tyypillistä tuuria, et kyseessä ei oo tyyppivika vaan joku todellinen vamma prkl!
Mistä nuo pussin johdot kulkee ja onko matkalla jotain liittimiä? Jos on, missä ne makaa?
No eipäs olekaan. Ratin pussille tuleva ruskea-valkoinen piuha taitaapi olla kaputt. Mittasin rattiputken liittimen ja pääpurkin liittimen välit. Johtorikko olettaen tietysti, ettei väri vaihdu matkalla.
Kellojousihärdelli on ehjä, samoin penkkien alapuoliset töpselit. Eli mun tyypillistä tuuria, et kyseessä ei oo tyyppivika vaan joku todellinen vamma prkl!
Mistä nuo pussin johdot kulkee ja onko matkalla jotain liittimiä? Jos on, missä ne makaa?
Comment