Onko adun ilmastoinnin osissa eroa abyn vastaaviin? Kompura, kuivain, kennosto? Kiitos!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RS2 vs S2 ilmastointi
Collapse
X
-
-
Kuivain AD:lta 36 euroa viime kesänä heinäkuussa.
Mulla oli jotain o-renkaita jemmassa. Niitä on 2 tai 3 kokoa, violetin väriset. Ostin itse merkkiliikkeeltä.
Tavalliset renkaat ei oikein kestä kylmäainetta.
Niin ja vaihda se kylmäainesuihkutin "kuristin" uuteen, jos availet putkia ja vaihdat tiivisteitä.
Comment
-
Mulla oli jotain o-renkaita jemmassa. Niitä on 2 tai 3 kokoa, violetin väriset. Ostin itse merkkiliikkeeltä.
Tavalliset renkaat ei oikein kestä kylmäainetta.
Niin ja vaihda se kylmäainesuihkutin "kuristin" uuteen, jos availet putkia ja vaihdat tiivisteitä.
Ja kuten Pasi jo kertoi, niin expansion-venttiili vaihtoon! Ja kannattaa sitten katsoa, että laitat sinne sen OIKEAN ex-venttiilin...Niitä kun on useilla eri suutin koolla olevia :(
Comment
-
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...light=kuristin
Tuossa on loppupuolella kuristimesta juttua.
Onko tuo kuristin osanumerolla 4B0820177 = choke ?
Comment
-
Vinkkinä sitten vaan kaikille, että jos itse teette kylmälaitokselle huoltoa, niin vaihtakaa samalla kuivain aina ja uudet liemet sisään!
Jos avaatte uuden kuivaimen tulpat, niin sitä ei saa jättää avonaiseksi edes hetkeksikään! Vaan laittakaa heti järjestelmään kiinni tiiviisti ja vähintään typpi sisään, tai vacuumiin! Jos ette ole heti huoltoon menossa...muuten kannattaa antaa olla tulpattuna.
Comment
Comment