Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS2 vs S2 ilmastointi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• RS2 vs S2 ilmastointi

Onko adun ilmastoinnin osissa eroa abyn vastaaviin? Kompura, kuivain, kennosto? Kiitos!

Kompura, kenno ja kuivain samoja molemmissa..

Comment

Edit..Samppa ehti ensin :)

Comment

S2:ssa on sitten kahta eri kompuraa. R12 ja R134a kylmäaineille siis eri kompurat..
        Ja sama pätee kuivaimen kohdalla! Lauhduttimia näytti olevan kolmea erillaista.

Comment

Paljos kuivain maksaa?

Onko näissä höyrystinvikoja?

Jostakin vuoti aineet pihalle, kenno on aika uusi.

Mistäs saa uudet o-renkaan letkustoon?

Comment

Täältä löytyy hintatietoa:

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...hlight=kuivain

Comment

Kuivain AD:lta 36 euroa viime kesänä heinäkuussa.
              Mulla oli jotain o-renkaita jemmassa. Niitä on 2 tai 3 kokoa, violetin väriset. Ostin itse merkkiliikkeeltä.
              Tavalliset renkaat ei oikein kestä kylmäainetta.

Niin ja vaihda se kylmäainesuihkutin "kuristin" uuteen, jos availet putkia ja vaihdat tiivisteitä.

Comment

Kiitokset nopeista vastauksista;)

Comment

Mulla oli jotain o-renkaita jemmassa. Niitä on 2 tai 3 kokoa, violetin väriset. Ostin itse merkkiliikkeeltä.
                  Tavalliset renkaat ei oikein kestä kylmäainetta.

Niin ja vaihda se kylmäainesuihkutin "kuristin" uuteen, jos availet putkia ja vaihdat tiivisteitä.
                  Niitä kylmäainejärjestelmiin olevia o-renkaita on myös vihreinä ja mustina.. ;) Useimmat koot ovat 6, 8, 10, 12mm.
                  Ja kuten Pasi jo kertoi, niin expansion-venttiili vaihtoon! Ja kannattaa sitten katsoa, että laitat sinne sen OIKEAN ex-venttiilin...Niitä kun on useilla eri suutin koolla olevia :(

Comment

Väri kertoo tyypin. Vanhemmassa R12-systeemissä on ainakin valkoinen. Maksaa muuten marmorilla 10x mitä ilmastointihuollossa...

Comment

Tänään ostin 3kpl violetin värisiä o-renkaita marmorilta. Maksoivat 0,60 euroa kipale. En katsonut aiheelliseksi lähteä etsimään ilmastointi huolloista.. Onko tuo kuristin osanumerolla 4B0820177 = choke ?

Comment

Niin puhuin siis kuristimesta.

Comment

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...light=kuristin
                          Tuossa on loppupuolella kuristimesta juttua.

Onko tuo kuristin osanumerolla 4B0820177 = choke ?
                          Kyllä.

Comment

Vinkkinä sitten vaan kaikille, että jos itse teette kylmälaitokselle huoltoa, niin vaihtakaa samalla kuivain aina ja uudet liemet sisään!

Jos avaatte uuden kuivaimen tulpat, niin sitä ei saa jättää avonaiseksi edes hetkeksikään! Vaan laittakaa heti järjestelmään kiinni tiiviisti ja vähintään typpi sisään, tai vacuumiin! Jos ette ole heti huoltoon menossa...muuten kannattaa antaa olla tulpattuna.

Comment

Working...
                            X