Autona 100, vuosimallia 88.
Muutaman päivän ajan vilkut ovat temppuilleet, mitään ei tapahdu viikseä kääntäessä. Hieman tekohengitystä sai annettua, kun rämppäsi vilkkuviikseä suuntaan jos toiseen. Hätävilkun viiksikään ei sano mitään. Tänään ei sitten ollenkaan vilkut toiminut (tosi kiva ajella).
Sulakkeet ovat ehjät. Vilkkuviikseä ja hätävilkkujen viikseä käännettäessä jokin naksahtaa kojelaudan sisällä. Vilkkurele on kojelaudan sisällä?
Onnistuuko vilkkureleen vaihto yleensäkin mittaristo pois ottamalla, vai tarvitseeko purkaa enemmän? Minulla on yksi ylimääräinen viiksipaketti vm.90 100:sta, eikös se käy tuon vanhan tilalle, jos ei korjaannu releen vaihdolla?
Sitten mietin, että voiko pakkasilma heittää herjoja päälle? Ja miten yleistä on, että johdot menevät itsekseen poikki jne?
Mikähän on Laakkosen hintapolitiikka releen suhteen. Motonetissä näkyi maksavan 6.5€.
Muutaman päivän ajan vilkut ovat temppuilleet, mitään ei tapahdu viikseä kääntäessä. Hieman tekohengitystä sai annettua, kun rämppäsi vilkkuviikseä suuntaan jos toiseen. Hätävilkun viiksikään ei sano mitään. Tänään ei sitten ollenkaan vilkut toiminut (tosi kiva ajella).
Sulakkeet ovat ehjät. Vilkkuviikseä ja hätävilkkujen viikseä käännettäessä jokin naksahtaa kojelaudan sisällä. Vilkkurele on kojelaudan sisällä?
Onnistuuko vilkkureleen vaihto yleensäkin mittaristo pois ottamalla, vai tarvitseeko purkaa enemmän? Minulla on yksi ylimääräinen viiksipaketti vm.90 100:sta, eikös se käy tuon vanhan tilalle, jos ei korjaannu releen vaihdolla?
Sitten mietin, että voiko pakkasilma heittää herjoja päälle? Ja miten yleistä on, että johdot menevät itsekseen poikki jne?
Mikähän on Laakkosen hintapolitiikka releen suhteen. Motonetissä näkyi maksavan 6.5€.
Comment