Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A-pilariin mittarikotelo mallia Mold-on

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A-pilariin mittarikotelo mallia Mold-on

Mielessä olisi tehdä A-pilariin mittarikotelo, joka on verhoiltu.

SSP

Sinänsä ei pitäisi olla kovin vaikea homma tehdä tuollainen mutta tarvittaisiin vinkkejä mistä kannattaisi kysyä verhoilumateriaalia, joka täsmää alkuperäiseen kankaaseen, tai ainakin hyvin lähellä sitä?

Onkos noissa 2001 vuoden autoissa A-pilarissa joku Airbag?

Comment

Kyllä ainakin mulla on.

Comment

Kannattaa soitella vaikka Ticabo:n helsingissä siellä on aika hyvät valikoimat ja jos ei löydy, niin varmaan osaavat auttaa etsinnässä

Comment

Vaikuttaako tuollaisen mittarinasennus bagin toimintaan kolaritilanteessa?

Comment

Vaikuttaa, sen saa siitä napakasti otsaan ;)

Comment

No sitten ei piä ajaa kolaria :D No, ehkä parempi pysytä alkuperäisessä suunnitelmassa ja taikoa vuorokauteen lisää tunteja että saadaan tuo "Tee-se-itse -mies" hommiin... ; )

Comment

Kyllä jäis mulla moinen giljotiini laittamatta ihan turvallisuuden takia.

Mikon sivuilta löytyy pätevät kuvat ilmanvaihtoventtiili-asennukseen.

Comment

Ei kato tarvi jäähä miettiin että kumman vika oli :)

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Mikse Näytä viesti
                    Mielessä olisi tehdä A-pilariin mittarikotelo, joka on verhoiltu.

SSP

Sinänsä ei pitäisi olla kovin vaikea homma tehdä tuollainen mutta tarvittaisiin vinkkejä mistä kannattaisi kysyä verhoilumateriaalia, joka täsmää alkuperäiseen kankaaseen, tai ainakin hyvin lähellä sitä?
                    Mulla saattaisi olla vastaus verhoiluongelmaan. Hommasin tossa uuden hattuhyllyn kun edelliseen oli pultattu vahvistin kiinni ja oli karmeet reiät jäljellä muistutuksena siitä. Hattuhyllyn verhoilu on ainakin mun versiossa hyvinkin lähellä ellei jopa sama kuin a-pilarin verhoilu. Multa joutas se vanha hattuhylly sulle, voisit siitä sitten poistaa vehoilun siististi ja ympätä a-pilariin.

Mulla on sisustuksena se ässän sininen alcantara/nahkasekoitus. Pistä privaa jos on tarvetta

Comment

Working...
                    X